Gnurf skrev:Eller varför inte: http://www.hyra.nu/hem/mlmartikel.htm om man orkar läsa allt..
v-g skrev:Ja som sagt men som du även skriver så gäller det att komma IN FÖRST!! Men med en massa jobb kan man säkert tjäna pengar men INTE på vissa av dessa företag.
Som jag läste på http://www.mlmsuger.cjb.net/ 's forum så kan man ju undra vem som köper tandkräm för 50 spänn 2 veckor i förväg? Iofs köper jag två-tre tuber då jag väl gör det men det är bara för att jag vill ha hemma.
Skulle de vara ärliga och säga : Du tjänar kanske några hundra i månaden skulle ju fanimej INGEN nappa men 11 000 i månaden vem kan säga nej? Jag har vart på ett Amwaymöte så jag vet hur det låter. Tackade ju tack o lov totalt nej med motiveringen att låter det för bra för att vara sant så är det det.
Detta spelar bara på människans girighet och lathet (mycket pengar lite jobb) Men lägger man ner en massa tid så går det säkert jag vet inte och tänker INTE försöka.
Jesse skrev:Är det någon som hört talas om WGI eller vad det heter...World game in...något.... Det är ganska många som går med här i Härnösand just nu, någon som kan säga något om det?
Magnus skrev:Är inte riktigt säker men jag tror att det var World game in.... som just blivit anmälda till polisen/lotteriinspektionen för att det var ett pyramidspel.
Jesse skrev:Sikken tur att man inte gick med där då!
Det lät ju som att det bara var positiva saker och att alla tjänade massor av pengar när man fick information om det...
Gnurf skrev:Håller med du!! Jag har aldrig varit på ett, men en arbetskollega till mig var.. Han tackade nej han med.. Det var han som hade en helt underbar länk, som han visade mig, men jag hittar inte tillbaks.. Får återkomma om det!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|