Jag håller på och funderar på den just nu. Men det är väl som de tidigare, man tänker för invecklat.<Anton> skrev:2305483var det nån som ärligt löste 24? den va ju sjukt enkel iaf...
Jag håller på och funderar på den just nu. Men det är väl som de tidigare, man tänker för invecklat.<Anton> skrev:2305483var det nån som ärligt löste 24? den va ju sjukt enkel iaf...
afflict skrev:2306346Jag håller på och funderar på den just nu. Men det är väl som de tidigare, man tänker för invecklat.
Det kan du ge dig på, så simpel att man blir arg på sig självafflict skrev:2306346Jag håller på och funderar på den just nu. Men det är väl som de tidigare, man tänker för invecklat.
Tycker man blir arg på sig själv hela tiden när man håller på med det här. Men det är väl lite det som är tjusningen.<Anton> skrev:2306438Det kan du ge dig på, så simpel att man blir arg på sig själv
afflict skrev:2306557Tycker man blir arg på sig själv hela tiden när man håller på med det här. Men det är väl lite det som är tjusningen.
Ja, den var fan FÖR enkel.<Anton> skrev:2306438Det kan du ge dig på, så simpel att man blir arg på sig själv
afflict skrev:2308249Ja, den var fan FÖR enkel.
Hur går det med x19?
tIgGeR skrev:2307389Brainstorming kring x19:
X marks the spot on a piratemap
x kan vara kort för xerox som i kopiera... men det funkar inte att bara kopiera 19 och klistra in.
x i engelska bokstaveringsalfabetet är x-ray
tar man och gångrar alla siffrorna från 1-9 så får man ett totalt oväsentligt tal.
x kan även vara cross som i kors
punkt i ett koordinatsystem?
<Anton> skrev:2309431ojojojoj, låg och solade och tänkte på va jag egentligen gjorde i skolan förra året... då slog det mig!
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÅ SATT DEN DIREKT!
edit: vet någon om det är slut vid 26?
afflict skrev:2310174Och vi som inte läst det, har vi ens en chans att fixa den här?
Ok, jag kan avslöja så mycket att det är ett talsystem.afflict skrev:2310174Och vi som inte läst det, har vi ens en chans att fixa den här?
afflict skrev:2311841hehe, ja den var lite klurig. MIsstänker att jag inte fixat den utan den ledtråden faktiskt...
Men det ska tydligen ta slut efter 30 har jag hört, så man kan ju inte sluta nu.
tIgGeR skrev:2311881Vad tror ni om nästa?
Som jag ser det finns det ingen som helst information eller ledtråd till nästa adress!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|