Quad/ATV kontra MC?

egentligen känns det som en knasig frågeställning.. allt har sin tjusning.

personligen så älskar jag att åka hoj fort på landsväg. och även grusbus med hoj har sin tjusning som jag gillar.. att åka quad på antingen grus eller asfalt har också sin tjusning , men kan aldrig jämföras med hojåka .

av den anledningen så kan man tycka att alla grejorna är helt sjukt kul. eftersom inget tar ut det andra.

Jag tror helt enkelt att anledningen till att ni inte hejar på oss i trafiken är att ni är rädda att tappa balansen när ni tar en hand av styret.

jag har åkte lite quad förut, men övergav det, obekvämt o otäckt i lite fart, där kan man ju snacka om farligt att styra med en hand, fast det kanske var min snålkinaatv :huvet

Jag ska fan börja hälsa på burmesen som kör sådan där polermaskin på stengolvet fram och tillbaka i Kista Galleria.

Den har också styre.

Jag tycker det är kul att nån bemödat sig att skapa ett alternativt konto för att försvara Quadkörning. Jag tycker det är skitkul att köra Quad men att åka hoj är mycket roligare, på alla underlag. Ser man till asfaltskörning så är det roligare med go-cart också. Men ja, to each his own. Det är fortfarande ingen hoj.

För att det är en trevlig grej hojåkare emellan? :va

snarare en trevlig grej mellan 2 läderklädda män som söker bekräftelse på sin egna ringa existens.:arsele
men eftersom du vet allt herr världsmästare så borde du ju veta att det är duktigt svärare och kräver mer teknik att ratta runt en quad i högfart på en crossbana än en sketen cross:tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick