Therudeboy
Guest
Hur pass stor quad behöver man för att stunta med den? Antar att man behöver en med koppling eller tror ni det kan gå med halvautomat? Är väldigt sugen på att skaffa en att stunta med så mycket info är ju välkommet 
och med erfarenhet säger jag 350cc 2 takt eller 660cc 4taktTherudeboy skrev:Hur pass stor quad behöver man för att stunta med den? Antar att man behöver en med koppling eller tror ni det kan gå med halvautomat? Är väldigt sugen på att skaffa en att stunta med så mycket info är ju välkommet![]()
YamahaJojje skrev:och med erfarenhet säger jag 350cc 2 takt eller 660cc 4takt
hur mycke pengar har du? finns andra med dem cc:arna...Therudeboy skrev:För det först har jag inga pengar till att köpa en banshee eller en raptor, det får bli en "okänd" modell.
Tack för infon swedie.
Joker skrev:Yamaha Raptor är daseuppochner snygg som fan!
skoteridioten skrev:Fast nya YFZ 450 är både hetare och bättre än 660´n faktiskt.
YamahaJojje skrev:hur mycke pengar har du? finns andra med dem cc:arna...
Ok vad ligger den på? JAg har juh en atv men det är juh inte quad ska med fassan och kolla in en banshee snartTherudeboy skrev:Mycket men inte till en atv. Nåt sånt här begangnat eller pruta lite på en ny.
Bara en liten fråga varför inte åka bil istället då har man ju tak över :kocko i alla fallTherudeboy skrev:Hur pass stor quad behöver man för att stunta med den? Antar att man behöver en med koppling eller tror ni det kan gå med halvautomat? Är väldigt sugen på att skaffa en att stunta med så mycket info är ju välkommet![]()
Therudeboy skrev:Wiseguy: Knappt överdrivet![]()
Toker: Vad ska man med bil till utan körkort?
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |