Är i Skåne då men det låter trevligtSödertälje, Tuvängen, fredag.
Vi tänker fira midsommar på banan. Det kan bli lite gokart, minimoto, supermoto och mingp hojar där.
Grillen tänds 13:00 så ta med kött.
Mycket snygg låda VBK. Jag kan gissa vart den härstammar från.
Riktigt snyggt, vore kul om man var så duktig på efterbearbetning.Filmat med en Phantom 2 och gopro hero3+
Dji Sverige, där köpte jag min senaste Phantom. Billigt och snabbt.Vart ska man köpa en djphantom då? några ställen som rekommenderas?
Dji Sverige, där köpte jag min senaste Phantom. Billigt och snabbt.
Men passa dig, det är beroende framkallande och kan bli dyrt. Kör själv med Phantom 1 och 2.
Hittade denna som jag funderar på
http://www.webhallen.com/se-sv/lek_...tom_2__zenmuse_h3-3d_gimbal&atcl=external:ref
Det jag funderar lite på är att det står att den har fpv (first person view?), betyder väl att den är förberedd för skärm/glasögon för direktseende (CAN-Bus modul)? Så man kan koppla in tex en videoskärm om man vill vid ett senare tillfälle? Och hur funkar det isåfall, kör man det via wifi genom gopro´n? Har läst också att man kan programmera en rutt, hur går det till då?
Jag märkte snabbt att om man ska filma och få vettiga bilder krävs det FPV. Det går att montera på den men kostar en slant.Hittade denna som jag funderar på
http://www.webhallen.com/se-sv/lek_...tom_2__zenmuse_h3-3d_gimbal&atcl=external:ref
Det jag funderar lite på är att det står att den har fpv (first person view?), betyder väl att den är förberedd för skärm/glasögon för direktseende (CAN-Bus modul)? Så man kan koppla in tex en videoskärm om man vill vid ett senare tillfälle? Och hur funkar det isåfall, kör man det via wifi genom gopro´n? Har läst också att man kan programmera en rutt, hur går det till då?
Vart ska man köpa en djphantom då? några ställen som rekommenderas?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|