amullo skrev:Jag o några polare hade väll tänkt att ta en sväng till Rörken nånn dag.
Nånn som kan redogöra för hur man kommer dit från Tokholm och när det brukar vara "öppet"??
Yasha skrev:Hmm... I ett svagt ögonblick har jag visst lovat att dyka upp idag... men jag ska INTE köra!!!
Om det inte spöregnar i Södertälje vid 17-tiden, så ser det ut som om Krattan och jag kommer upp.
Galne Dansken skrev:- Jag ska igen rymma från jobbet - svika mina barn - bedra min Fru - köra för snabbt på E4 :: Allt så jag hinnar fram till Rörken in time
Jag har åkit TVÅ gånger!!Sb skrev:Jag frågade GD sist jag var på Rörken ifall Stina kunde få åka ett par varv med honom och han svarade -Är hon snygg?
(vilket betyder att hon kommer att ta det som en förolämpning ifall hon INTE får åka med )
Galne Dansken skrev:Har du klotat
Silwer skrev:Ge upp 4t 125a´n nu
Just när det gäller de här maskinerna liknar en vanlig 2t 125 himelriket
Men nej jag kommer ju inte heller till Rörken.
Yasha skrev:Ojojoj, jag kom precis hem från jobbet och är SÅ J-A TRÖTT efter den ansträngande helgen. Känns liiiiite stressigt att ta sig till Uppsala nu... Yasha bangar idag, men siktar på att plocka med sig hela familjen upp nästa måndag istället.
Jag ska ju slå på björnen!!!
Och så gillar jag inte att inte hålla vad jag lovat... *muttrar*
Det där med nytt perspektiv på banan, den lätta går jag INTE på Jesper!!!
Sb skrev:Jag frågade GD sist jag var på Rörken ifall Stina kunde få åka ett par varv med honom och han svarade -Är hon snygg?
(vilket betyder att hon kommer att ta det som en förolämpning ifall hon INTE får åka med )
Yasha skrev:Hmm... I ett svagt ögonblick har jag visst lovat att dyka upp idag... men jag ska INTE köra!!!
Nu var du inte snäll! Mot JoS alltså!!!Galne Dansken skrev:JOS - har du fått flickvän
Faktisk hade vi troligen en av året bäste Rörken kvällen - och inga bildar finnz de?
Galne Dansken skrev:Vilket underbart skratt det kom på slutet, när hon var mä i Grön Grupp
Kongo skrev:Var är bilderna? Nu när man körde för första gången så vill man ju se lite bilder, var var Krypto?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |