Rädsla för vänsterfanatiker?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Nu var/är ju inte alla som bor/bodde där rasister/raggare.. Men om de är svårpåverkade är det ju ännumera anledning att kanske lägga pengarna på att marknadsföra sig någon annanstans?

Absolut, menar du att de närliggande byarna hade en felaktig uppfattning?

Smagatusk

Guest
MEN om det nu är så billigt med reklam på Avpixlat så är väl en av anledningarna att det inte är så förbannat mycket folk som hänger där? Ja menar om de haft massa besökar per dag så borde ju reklam vara dyrt... Eller?

Sen är det ju högst intressant, vad sysslar ditt företag med? Lite lättare att sätta målgrupp och område efter det:tummenupp Som industriell ekonom..

Att det är billigt är väl just för att företagare är lite rädda vad det kan innebära för deras varumärke. En hel uppsjö med tidningar och skribenter försöker ju smutskasta på sajten ifråga och personer som läser där. Läste nånstans att Avpixlat är en av de mest besökta sajterna, topp 20 eller nåt sånt. Inte så konstigt kanske när alla skriver om dem.

Gällande verksamheten så hyr jag ut husbilar bland annat.

Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Att det är billigt är väl just för att företagare är lite rädda vad det kan innebära för deras varumärke. En hel uppsjö med tidningar och skribenter försöker ju smutskasta på sajten ifråga och personer som läser där. Läste nånstans att Avpixlat är en av de mest besökta sajterna, topp 20 eller nåt sånt. Inte så konstigt kanske när alla skriver om dem.

Gällande verksamheten så hyr jag ut husbilar bland annat.

Åh fan, topp 20! Ja då finns det ju mer än en person där i rörelse! Kan ju bli som JAG tror med SD, all publicitet är bra publicitet. Men om du redan innan ställer dig tveksam mot extremister högere eller vänster så kanske man skall bespara sig och ev familj problem? Chansning heltklart.

Husbilsägare ser en annons i PRO el liknande ;) min granne har en, 60 plus:tummenupp

Smagatusk

Guest
Åh fan, topp 20! Ja då finns det ju mer än en person där i rörelse! Kan ju bli som JAG tror med SD, all publicitet är bra publicitet. Men om du redan innan ställer dig tveksam mot extremister högere eller vänster så kanske man skall bespara sig och ev familj problem? Chansning heltklart.

Husbilsägare ser en annons i PRO el liknande ;) min granne har en, 60 plus:tummenupp

60-plussare har råd att köpa en. Jag hyr ut till dem som inte har det. 30-45-åringar vanligtvis. ;)

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Hoj
XJ600S -99
Sen är väl egentligen vänsterextremisternas kamp över nu, dom har fått som dom ville och vi har förstört landet för ett okänt antal generationer framåt. Borde dom inte fira istället för att fortsätta vara arga?:va

Det finns alltid nya grupper att rensa ut. Egenföretagare (onda kapitalister), män (kvinnoförtryckare), forskare som kritiserar klimatalarmismen (ondskan själv), ja listan tar aldrig slut, det visar historien om inte annat.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...