Thomas H.
Medlem
JAAAAAAAAA!!!! "If you want to win take a Fin"
Verkar vara lite olycksbådande att vara i McLaren-stallet.. Trots att dom är där uppe och nosar i toppen så har varken Kimi, Alonso eller Hamilton lyckats med att vinna VM för dom de senaste åren.
Jag bara undrar vad VaLmErS tänker just nu ???? "finnpekka" är ju världsmästare i F1....
Personligen tycker jag det var trist att Kimi vann, men han förtjänade väl det. Alonso är dock absolut roligaste föraren i toppen att se på. Kimi kör grymt fort. Tar han pole så vinner han men gör han några häftiga omkörningar? Knappast... "Oj, Kimi ser nästan lite glad ut" som Eje sade efter att han vunnit både tävlingen och VM. Utstrålning? Knappast. Karisma? Knappast...
Alonso där emot. Såg ni innan när de visade de tre häftigaste omkörningarna?Vem var inblandad i alla tre? Det är en förare som är UNDERHÅLLANDE att titta på.
Usch, hade verkligen hoppats på att Hamilton skulle visa vart skåpet ska stå och så tabbade han sig och lät en jäkla finne vinna
Leder man från start till mål så behöver man inte göra häftiga omkörningar
Såå det låter ungefär som att du håller på och byter favoritförare i takt med att det går bra för dem.Hade iofs hoppats på Hamilton, men Kimi är också ok, en gammal favorit helt klart. Enda smolket i bägaren är ju att han kör för den mörka sidan numera, men det får man väl ta.
Stor glädje över att inte lipsillen Alonso vann i alla fall. Gillade honom skarpt innan i år, och han har en skön körstil, men fan vad han har skämt ut sig i år. Buhu, jag vill vara förstaförare, inte equal. Dessutom är inte jag lika equal som Hamilton, för han vinner ju, och det måste ju vara för att han fått en bättre bil. Ja, självklart har McLarens strategi för året varit att köpa in en svindyr dubbel världsmästare bara för att ge honom en skitbil medan rookien får den bra bilen. Idiot.
Tre förare inom 1 poäng i slutställningen, det är rätt tufft. Ett tag under loppet låg ju alla tre till och med på samma poäng, även om det aldrig var ett realistiskt slutresultat.
Faan va sköönt! Finland F1 Champion Hyvä Räikkönen
Jag bara undrar vad VaLmErS tänker just nu ???? "finnpekka" är ju världsmästare i F1....
Finnen pallar inte trycket. Precis som vanligt.
Äh, Kimi var bäst, om han förlorar för att någon annan fuskar så är han iaf världsmästare i mina ögonDet är inte klart än...
Kan bli hamilton som får titeln ändå...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motorsport/article1064193.ab
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar