Rätt pris för en ZX9-R 01/02?

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Ort
I en liten fiskeby
Hoj
En stor och en liten
Jag har lite lösa planer på att sälja min ninja då den mest står i garaget. Jag undrar då vad den kan vara värd. Den är värd det någon är beredd att betala för den och det kan skilja sig markant från ens egen uppfattning. :) Därför ställer jag nu frågan till er.

Uppgifter om hojen:
-------------------------------------------------------------------------
Uttagen 23/8 2002

Svensk- såld med en ägare (mig), ca 1400 mil (jag har inte kikat på ett tag), full service- bok, stora servicen + nya däck Metzeler Roadtec 2005-03-24. Däcken har gått max 150 mil efter det uppskattar jag. Den är välbehållen och ser nästan ny ut. Den har alltid stått i garage och ej heller ute i solen några längre stunder.

Fint skick, vettigt körd (ej wheelad, burnad eller bankörd). Liten skavank på vänster sidokåpa efter sammanstötning med kanin (syns ej ).

-------------------------------------------------------------------------

Ja, vad tror ni? :va
 

Bifogat

  • hojen.jpg
    hojen.jpg
    82.9 KB · Visningar: 146

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
oj oj oj! annonser lägges in i annons avd :rolleyes:
 

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
EasyRider skrev:
:) en liten fråga i all enkelhet :) Vet du kanske var jag hittar dessa listpriser som någon sa fanns? MC- tidningar? MC- handlare? eller vad?


Bike tex har en listpristabell i varje nummer.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
EasyRider skrev:
Jag har lite lösa planer på att sälja min ninja då den mest står i garaget. Jag undrar då vad den kan vara värd. Den är värd det någon är beredd att betala för den och det kan skilja sig markant från ens egen uppfattning. :) Därför ställer jag nu frågan till er.

Uppgifter om hojen:
-------------------------------------------------------------------------
Uttagen 23/8 2002

Svensk- såld med en ägare (mig), ca 1400 mil (jag har inte kikat på ett tag), full service- bok, stora servicen + nya däck Metzeler Roadtec 2005-03-24. Däcken har gått max 150 mil efter det uppskattar jag. Den är välbehållen och ser nästan ny ut. Den har alltid stått i garage och ej heller ute i solen några längre stunder.

Fint skick, vettigt körd (ej wheelad, burnad eller bankörd). Liten skavank på vänster sidokåpa efter sammanstötning med kanin (syns ej ).

-------------------------------------------------------------------------

Ja, vad tror ni? :va

jag köpte en i våras med miniblinkers och highpipe för 55.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
EasyRider skrev:
:) en liten fråga i all enkelhet :) Vet du kanske var jag hittar dessa listpriser som någon sa fanns? MC- tidningar? MC- handlare? eller vad?

alla ovanstående..sen är ju blocket allsmätktigt tyvärr men där ser du oså riktpriser..

de komma alltid en sån här i veckan (skenannons :hihi )
 

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
En såpass välskött org hoj som du beskriver den borde landa på 55 å uppåt tror jag beroende lite på säsong el ej lycka till med försäljningen :)
 

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Ort
I en liten fiskeby
Hoj
En stor och en liten
Ett stort tack för hjälpen till er som givit vettiga svar. :tummenupp Nu vet jag ungefär vad som gäller. :) Jag skall köpa Bike också och titta på listpriset.
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Sålde min i våras, samma årsmodell, jag var andra ägaren, slip-on och originaldämpare och den hade gått 1150 mil. Jag annonserade ut den för 60 000,- och fick 58 000,- då ingick nya däck i priset men stora servicen var inte gjord.

Ska du snabbt få den såld får du nog vara närmare 50 000,- än 60 000,-. Det är nog den brutala verkligheten. :(
 

Andreas70

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000RR 2008
Listan i Bike är bara en nyprislista. Beglistan finns bara med en gång om året.
Bra när folk vet vad de talar om eller hur!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top