Varför blir det uppskjutet hela tiden?
Vad är rättens namn på uppskjutnignen?
Och vad är anledningen enligt dem?
i tingsrättens papper: Hedlund kommer åkande....i hög fart....på bakhjulet...i en stark skymd kurva....under omkörning.....
jävligt troligt... är jag nån jävla wheeile-king eller??
först var det att jag åkt på bakhjulet 10 min innan olyckan...kom sen tillbaks på 2 hjul och en idiot körde ner mig i korsningen...
sen när polisinspektören inte kunde bevisa "vem" som slangat 10 min innan så vände han på historien så jag kör i en uträknad fart av 92km/h i snitt...då har snutäcklet inte räknat med mitt 24 m bromssträck, sen har han räknat lågt.. det har antagligen gått fortare....150-200km/h sen tvärstopp in i en bil....och jag lever...
så jag håller hojen på slangen genom den "starka".... "skymda" kurvan i "hög" hastighet (150-200km/h.. under "omkörning"....ska tilllägga att de skärmat av väggen på "min" vänstra sida med kantsten för fotgängare... sedan har jag bromsat 24 m....alltså har jag runt 125-175km/h vid kollisionen.... OCH jag lever....
anledningen till att det blev uppskjutet var: bilisten som körde ut i korsningen sa att han tittat noga i korsningen... sedan kört ut och plötsligt hade det smällt....
men han hade 1: väjt över på sin vänstersida.. alltså mot hans mötande... : han har alltså sett mig och väjt...det ljuger han om...
2: han säger att han STANNAT i korsningen....kört ut 5-6 m innan kollisionspunkten ...med en Citroen jumpy diesel (jobbbil) och andå tog det han ca: 85 m innan han stannade....(jag satt inflygen genom hans dörrruta på passagerarsidan...utan puls!!
3: han hade aldrig klarat av att förflytta sin bil 3-4 m i sidled på 5-6 m sträcka...alltså har han väjt för mig i hög hastighet redan korsningen...
tog upp det här med polisinspektören men han sket i det bara : du ska bara vara glad som lever...du har kört runt som en idiot tidigare...sa han!!
ringde åklagaren om det.. hon skällde ut polisinspektören som fick göra om stora delar av utredningen...åklagaren krävde ett förhör med bilisten om dessa bevis...något sådant gjordes inte.....