Rättigheter kring privata filmer

Bertborge

"kan rekomendera en knippe våt persilja"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
en går hjävligt fort......
ft skrev:
Mitt råd är: Låt henne förstå att du har filmerna. Bränn ner dem och skicka till henne. Prata sedan aldrig med henne igen utan låt henne ha det under huvudkudden varje kväll att de finns och att hon inte har kontroll över dem. Gör inget med dem, lägg dem bara i en låda och ta fram för att skratta åt.

*ORD* :yoparty

Hon kommer garanterat såva dåligt i några väckor :gnissla

Gabor

Guest
Mark skrev:
Om du fortf. vill jävlas med henne så kanske det räcker med att säga att du redan har lagt ut grejjerna på nätet. Det borde ju svida lika hårt som om du eg. gör det och sen säger det till henne. Ska du sen göra de ännu värre så ber du nån gemensam bekant nämna detta för henne.

Om nu detta är mer rätt eller fel vet jag inte. Vet inte heller var hon har gjort. Men du kanske kan få genom lite hämnd utan att göra nåt olagligt. Mer än att ljuga då :gnissla

Bullshit!
Det är väl knappast båda i ett förhållande som är otrogna, när ena partnern knullar i fel säng?
Du menar att folk med dålig moral aldrig har gängat fel om dom bara hade haft en bra partner?
Sen kan det ligga nåt i det du skriver. Men att använda ordet aldrig, och med stora bokstäver, no no no.
Att vara otrogen är alltid fel. Är man inte nöjd med situationen får man säga upp sin prenumeration innan man går o skaffar sig lösnummer. Det är väl ändå basic 1.0 i relationsteori? :kocko

Ok, men i ett bra parförhållande så finns inte otrohet, så då var det inte bra eftersom det hände. Sen om någon har "låg" moral, tja då får det väl vara så...sa heller inte att det var båda som var otrogne, frågade efter hur han själv betedde sig innan det hände, kan vara han själv som sett till att inte vara hemma, bry sig ta för givet med mera...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Gabor skrev:
Ok, men i ett bra parförhållande så finns inte otrohet, så då var det inte bra eftersom det hände. Sen om någon har "låg" moral, tja då får det väl vara så...sa heller inte att det var båda som var otrogne, frågade efter hur han själv betedde sig innan det hände, kan vara han själv som sett till att inte vara hemma, bry sig ta för givet med mera...
Ja, visst kanske han kunde ha brytt sig mer osv. Men det rättfärdigar ändå inte nån att vara otrogen.

Lek med tanken att din fv skulle vara otrogen, är det då lika mkt ditt fel?
Näe, just det.

Man ska inte utgå från att det ALLTID är BÅDAS fel när EN är otrogen. Var väl fram för allt dit jag ville komma.

Över och ut

Mark

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Vaektra skrev:
Hans NYA tjej skrev jag. Förhoppningsvis kommer han få en ny tjej som inte vill se sin pojkvän och ex på nätet.

AHha sorry läste lite dåligt där. Jag ber om ursäkt. :)

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
ft skrev:
Kanske för att hon i så fall måste erkänna att det hon sumpade - för det var hon som sumpade det - var något bra?

Visst blev du blåst, men du är vinnaren. Idag är du utan henne och hon utan dig. Ta det som en drivkraft att höja dig själv ännu mer över hennes nivå. Tänk på att medan du bara blivit av med en otrogen tjej så har hon blivit av med dig, oavsett om hon ser det så eller inte. Vems är egentligen den stora förlusten?

Mitt råd är: Låt henne förstå att du har filmerna. Bränn ner dem och skicka till henne. Prata sedan aldrig med henne igen utan låt henne ha det under huvudkudden varje kväll att de finns och att hon inte har kontroll över dem. Gör inget med dem, lägg dem bara i en låda och ta fram för att skratta åt.

Gör sedan något för dig själv. Ta den energi du slängt på henne och förbättra dig med. Träna, plugga, bli bättre på något, se till att lyckas på jobbet och fixa löneförhöjning. Hon blev av med dig. Du har chansen att göra ditt liv bättre - samtidigt som du ser till att du gör hennes förlust större. Sen ser du till att hitta en tjej som förtjänar dig nästa gång.

Kaka söker maka. Jag har funnit att de i bekantskapskretsen som är notoriskt otrogna även hittar notoriskt otrogna partners. Återigen, vilka är förlorarna?

De får gärna leka den leken själva, själv är jag glad att jag slipper dem. Att det sedan kan bli en och annan dyr minnesbeta längs vägen är kanske tyvärr något man får räkna med. Du har just fått en, lär och gå vidare.

Håller med ovanstående till 100

Och kom ihåg det kunde vart värre ..... HON KUNDE VART KVAR!!!!

hur ont det än gör heller nu än senare
Nu vet du vad hon går för ....

+ Det är vår , det blir ljusare för varje dag ,livet går vidare

:banana

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vaektra skrev:
Hans NYA tjej skrev jag. Förhoppningsvis kommer han få en ny tjej som inte vill se sin pojkvän och ex på nätet.
jag misstänker att han inte skulle lägga upp bilder där han själv var med.

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200
pogo skrev:
Imorgon ska jag först, om hon inte blockat mig, skicka länken till denna tråd till henne! Bönar hon å ber om att jag inte ska sprida det så kanske...
Utpressning, du lär åka dit så att det stänker om det.
Dessutom, om vi bortser från alla juridiska spetsfundigheter, så lär du bli föraktad och betrakdad som en jäkla pajjas, till och med av dina vänner...

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Gabor skrev:

Så bara för att min kära sambo är ute och åker hoj varje kväll har jag rätt att sova i någon annans säng...?? :kocko
Vore det inte bättre om jag bad honom vara hemma någon gång istället?? :rolleyes: ..eller kanske följa med ut..?

Last edited:

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
urs va mycket att svara på...
Nu vet jag inte ens om jag vill låta henne se den här länken, som jag igår var bergis på att jag ville!

Gabor skrev:
En liten undran...du har inte funderat på varför hon eventuelt var otrogen ?

DU, det kanske berodde på dDIG att du inte tog hand om henne som en man ska göra med sin kvinna ???

Det är ALDRIG en persons fel i ett förhållande att det går fel...

Ransakning, se tillbaks vad du gjorde innan hon dumpade dig innan du gjör det du INTE ska göra.

Ge dig lite till tåls.....det är inte killens fel att hon gjorde slut med dig.
Det du tänkte göra går ut över honom, han kanske inte kommer att gilla det du gör. Du vet inte vem han är och vad han kan vara kapabel till att göra.

han kan vara en som skyddar sin kvinna, går över lik för att det inte ska finnas något som stör deras förhållande. SÅÅÅ..??
Det här kan jag inte låta dig skriva hur som helst!
INGET var mitt fel, inte ens från början...
Det finns en historia bakom!
om vi backar lite, den 14 feburari i år, ni vet vilken dag, kom Hon till mig med en förlovningsring. Alltså, allt var guld å gröna skogar, jag var nog lyckligast av alla då...
Men vad vi inte visste om under den dagen var att hon var gravid, hon hade faktiskt vart det i 5 veckor.. Men det var inte förens efter 16 veckor vi fick reda på det (hon brukar ha oregel bunden mensturation), det var på håret att hon fick göra abort, ingen av oss var redo att bli föräldrar så det var enda utvägen!
Jag gjorde inget annat än att ställa upp för henne under den här tiden, hon sa till å med att hon aldrig klarat de utan mig bla bla bla...
Två veckor efter aborten åker hon till spanien, egentligen tyckte vi alla att det var lite tidigt att hon skulle åka dit! Men men, dagen innan hon åkte pyssla jag om henne i sängen och gav henne en godnatt puss och hon sa att hon älskar mig!
Hennes mamma sa faktiskt tidigare, på skoj, att jag absolut inte behöver vara orolig, hon gillar inte sånna där sliskiga spanjorer! Men tyvärr så hon inget om att de finns svenskar där också! :död

Så ja, just de, de var mitt fel att hon var otrogen i spanien! NEJ!

Hon tog avstånd från mig när hon kom hem, men sa inget om de där, jag fatta ju inget alls, jag var så säker på att hon mådde dåligt på grund av aborten, jag såg inget annat! Men jag minns att hon sa att hon Aldrig vart otrogen...
Så de tog slut och sommarn var riktigt tung...
Det är inte förens nu, över ett halvår efter jag börjat se det klarare och fattat att hon var otrogen!
MEN, att hon är så ångerlös och kall å så förbannat elak gör att jag ville sprida de där jävla filmerna!
Men hä, jag gör det inte...
Jag är årets glädjedödare 2005 som någon skrev? jajaja.. Det är väl för mitt eget bästa kanske...

NoPinky skrev:
Dessutom, om vi bortser från alla juridiska spetsfundigheter, så lär du bli föraktad och betrakdad som en jäkla pajjas, till och med av dina vänner...
Jo, det stämmer väl...

Vaektra skrev:
Du lär ju ångra dig om din nya tjej hittar filmerna på nätet, har du tänkt på det.
Lägg inte upp bilderna!
Sköt om dig och, nytt år nya tag :)
Jo, du har rätt...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Kanske skulle ta upp det här på nån helt annan websida istället,lunarstorm eller nåt.Hajar inte hur du tänker.Vänd på steken o tänk dig att det va hon som la ut samlagsbilder som ni båda tagit i förtroende till varandra.Du sjunker ganska lågt på skalan i mina ögon iaf.Slut e slut,o varför det blev det spelar ingen roll.Svälj o gå vidare med huvudet högt istället,förr eller senare blir hon biten i arslet av sanningen ändå.Om snubben hon träffade vet om att hon var otrogen mot dig så vet han ju vad han har att vänta sig oxå.Dessutom kanske han blir helt vansinnig om han får se dina foton o vill hämnas han oxå,sen har du inte ryggen fri heller. TÄNK PÅ VAD DET KAN FÅ FÖR KONSEKVENSER INNAN DU GÖR NÅT SÅ KRÄNKANDE SOM DU PLANERAR. Det är mitt råd.Personligen hade jag sexmördat dig med ett kvastskaft tejpat på foten om jag råkade i samma situation iaf.

Last edited:

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
ktmjacke skrev:
Kanske skulle ta upp det här på nån helt annan websida istället,lunarstorm eller nåt.Hajar inte hur du tänker.Vänd på steken o tänk dig att det va hon som la ut samlagsbilder som ni båda tagit i förtroende till varandra.Du sjunker ganska lågt på skalan i mina ögon iaf.Slut e slut,o varför det blev det spelar ingen roll.Svälj o gå vidare med huvudet högt istället,förr eller senare blir hon biten i arslet av sanningen ändå.Om snubben hon träffade vet om att hon var otrogen mot dig så vet han ju vad han har att vänta sig oxå.Dessutom kanske han blir helt vansinnig om han får se dina foton o vill hämnas han oxå,sen har du inte ryggen fri heller. TÄNK PÅ VAD DET KAN FÅ FÖR KONSEKVENSER INNAN DU GÖR NÅT SÅ KRÄNKANDE SOM DU PLANERAR. Det är mitt råd.Personligen hade jag sexmördat snubben med ett kvastskaft tejpat på foten om jag råkade i samma situation iaf.
Vad ska jag säga? Du har ju rätt... Allt är vansinnigt...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
pogo skrev:
Vad ska jag säga? Du har ju rätt... Allt är vansinnigt...
Tro mig mannen,har varit där själv så jag vet hur du lider.Har även varit den som sårat andra,så jag vet att det kommer som en bumerang i nacken till slut.Ta sorgemånaden,sen kommer du se allt med andra ögon när det vänder.Skogen är full av träd du vet :tungan Hajar inte varför du började grotta runt i det ens om det redan var slut. Men men. Kram på dig. :pannkyss

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
NoPinky skrev:
och alla som vill att han ska göra det åker dit för uppvigling av brott :tummenupp

Gabor

Guest
pogo skrev:
urs va mycket att svara på...
Nu vet jag inte ens om jag vill låta henne se den här länken, som jag igår var bergis på att jag ville!

Det här kan jag inte låta dig skriva hur som helst!
INGET var mitt fel, inte ens från början...
Det finns en historia bakom!
QUOTE]

Det är ok, det finns alltid en story. Så då är det hon som strulade till det.
Då förstår jag varför du reagerade som du gjorde tidigare.
Ta det lugnt, ingen ide att hämnas på henne ute i media. Lägg ner energi på att må bra istället. Hon är inte värd att lägga tid på, gå vidare bara.
Låt henne bara veta att du har filmerna, dina filmer...
Om hon har en aggresiv psykokille kan du råka illa ut om du hotar henne.

Det finns minst 1 perfekt tjej som vill ha just dig, nu gäller det bara att hitta henne...lycka till.

Gabor

Guest
Minimorran skrev:
Så bara för att min kära sambo är ute och åker hoj varje kväll har jag rätt att sova i någon annans säng...?? :kocko
Vore det inte bättre om jag bad honom vara hemma någon gång istället?? :rolleyes: ..eller kanske följa med ut..?

vad menar du med det, har väl inte sagt att det är ok att sova överallt...har ni en bra relation så är det väl ok att han är ute jämt. Det var inte frågan...
å för att citera dig själv....
"Nu är det verkstad i hallen också.. Men å andra sidan vet jag ju var han är i alla fall.. "" :rolleyes: :va , så vad är undermeningen med det då ??

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Gabor skrev:
vad menar du med det, har väl inte sagt att det är ok att sova överallt...har ni en bra relation så är det väl ok att han är ute jämt. Det var inte frågan...
å för att citera dig själv....
"Nu är det verkstad i hallen också.. Men å andra sidan vet jag ju var han är i alla fall.. "" :rolleyes: :va , så vad är undermeningen med det då ??

Undermeningen...? Ja, att han inte är ute på vägarna och att jag slipper oroa mig för att han ringer från akuten.. :)

Jag får ursäkta om jag missuppfattade ditt tidigare inlägg, men det lät som om du tyckte att det var killens fel att tjejen var otrogen, för att han inte var hemma och tog hand om henne... :rolleyes:
sorry..

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Radera filerna du har och så går du vidare.

Man kan höja sig själv på två olika sätt:

Det billiga viset: Man sänker andra så att man själv står högre.
Det bra sättet: Man visar att man inte är lika korkad som den andre och går vidare och står på det viset högre än den andre...

Du kommer någongång ångra dig om du gör nåt dumt. (om inte annat när hon drar upp ässet ur rockärmen på dom nakenbilder hon har på dig som du inte vet om...:rolleyes:)

Skrota filmerna/bilderna nu så slipper du må dåligt över det mer!

Gabor

Guest
Minimorran skrev:
Undermeningen...? Ja, att han inte är ute på vägarna och att jag slipper oroa mig för att han ringer från akuten.. :)

Jag får ursäkta om jag missuppfattade ditt tidigare inlägg, men det lät som om du tyckte att det var killens fel att tjejen var otrogen, för att han inte var hemma och tog hand om henne... :rolleyes:
sorry..

:pannkyss

EisernPferd

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
2006 blir det höjj helvete
1- jag tycker att det har gått för lång tid för att "hämnas", du skulle lagt ut dom filmerna för länge länge sen imo.

2- om din flickvän åker utomlands utan dej, till ett ställe med massa fulla svenskar... ja tänk själv. vad hade du förväntat dej, att hon bara skulle "sola och bada" eller?

det verkar ju va en vettig brud iaf.. abort sen utomlands.. sen cp. va glad att du slipper henne, men behåll alla bilder/filmer, du vet aldrig när dom kan komma till nytta :lol

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024