urs va mycket att svara på...
Nu vet jag inte ens om jag vill låta henne se den här länken, som jag igår var bergis på att jag ville!
Gabor skrev:
En liten undran...du har inte funderat på varför hon eventuelt var otrogen ?
DU, det kanske berodde på dDIG att du inte tog hand om henne som en man ska göra med sin kvinna ???
Det är ALDRIG en persons fel i ett förhållande att det går fel...
Ransakning, se tillbaks vad du gjorde innan hon dumpade dig innan du gjör det du INTE ska göra.
Ge dig lite till tåls.....det är inte killens fel att hon gjorde slut med dig.
Det du tänkte göra går ut över honom, han kanske inte kommer att gilla det du gör. Du vet inte vem han är och vad han kan vara kapabel till att göra.
han kan vara en som skyddar sin kvinna, går över lik för att det inte ska finnas något som stör deras förhållande. SÅÅÅ..??
Det här kan jag inte låta dig skriva hur som helst!
INGET var mitt fel, inte ens från början...
Det finns en historia bakom!
om vi backar lite, den 14 feburari i år, ni vet vilken dag, kom Hon till mig med en förlovningsring. Alltså, allt var guld å gröna skogar, jag var nog lyckligast av alla då...
Men vad vi inte visste om under den dagen var att hon var gravid, hon hade faktiskt vart det i 5 veckor.. Men det var inte förens efter 16 veckor vi fick reda på det (hon brukar ha oregel bunden mensturation), det var på håret att hon fick göra abort, ingen av oss var redo att bli föräldrar så det var enda utvägen!
Jag gjorde inget annat än att ställa upp för henne under den här tiden, hon sa till å med att hon aldrig klarat de utan mig bla bla bla...
Två veckor efter aborten åker hon till spanien, egentligen tyckte vi alla att det var lite tidigt att hon skulle åka dit! Men men, dagen innan hon åkte pyssla jag om henne i sängen och gav henne en godnatt puss och hon sa att hon älskar mig!
Hennes mamma sa faktiskt tidigare, på skoj, att jag absolut inte behöver vara orolig, hon gillar inte sånna där sliskiga spanjorer! Men tyvärr så hon inget om att de finns svenskar där också!
Så ja, just de, de var mitt fel att hon var otrogen i spanien! NEJ!
Hon tog avstånd från mig när hon kom hem, men sa inget om de där, jag fatta ju inget alls, jag var så säker på att hon mådde dåligt på grund av aborten, jag såg inget annat! Men jag minns att hon sa att hon Aldrig vart otrogen...
Så de tog slut och sommarn var riktigt tung...
Det är inte förens nu, över ett halvår efter jag börjat se det klarare och fattat att hon var otrogen!
MEN, att hon är så ångerlös och kall å så förbannat elak gör att jag ville sprida de där jävla filmerna!
Men hä, jag gör det inte...
Jag är årets glädjedödare 2005 som någon skrev? jajaja.. Det är väl för mitt eget bästa kanske...
NoPinky skrev:
Utpressning, du lär åka dit så att det stänker om det.
Dessutom, om vi bortser från alla juridiska spetsfundigheter, så lär du bli föraktad och betrakdad som en jäkla pajjas, till och med av dina vänner...
Jo, det stämmer väl...
Vaektra skrev:
Du lär ju ångra dig om din nya tjej hittar filmerna på nätet, har du tänkt på det.
Lägg inte upp bilderna!
Sköt om dig och, nytt år nya tag
Jo, du har rätt...