Rättvisa??!!?

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Mrlind skrev:
Hej alla sporthoj.com members tänkte bara tala om hur härligt livet kan vara.

Söndagkväll är jag och tjejen påväg till Kista galleria. Tar E4 mot uppsala .....
Jaja får se hur det går men 1600 i böter fick man, sug på den.

Och idag är man sjuk och ska upp för att åka hem och lägga sig hos tjejen men möts av att man åkt på en fin P-BOT på 450 kr. OOOO va härligt!

O glöm inte vurpan idag. Så här mycket otur har man inte. Du är en klant.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Helvetes!!!!...

Mrlind skrev:

Söndagkväll är jag och tjejen påväg till Kista galleria. Tar E4 mot uppsala och till min härliga örvåning så ser jag att farbrorblå står och lasrar.... Gissa vem dom tar?!?!?!?! :rolleyes:
Blir stoppad och gubben tar in mig i snutbilen och börjar skriva böter.
Det finns två allternativ här säger han, 1: att du skriver på och får med dig ett inbitalningskort, eller 2: kopplar in åklagare och bla bla bla.
Förbannad som jag var å sa jag att vi kör på allt. 2. :brinnerup

Senare frågar han mig varför jag väljer allt. 2, med tanke på att jag kört 99 på en 70 väg som dessutom är en EUROPA VÄG så kan jag säga dig att det är på ren jävulskap som jag väljer allt. 2.och fortsätter med att tala om för honom att dom inte kan ha nån skam i kroppen som står på en europaväg precis innan det ska till å bli 90 och bötfälla folk, det kallar jag att man mjölkar folk på pengar!! Och då tänker jag mjölka er sa jag! :mad: :fatta!

Och idag är man sjuk och ska upp för att åka hem och lägga sig hos tjejen men möts av att man åkt på en fin P-BOT på 450 kr. OOOO va härligt!

Anledningen till att jag känner mig orättvist behandlad är för att jag skänkte pengar till nån cancerfond för några dagar sedan och hoppades att min goda gärning skulle bringa mig nåt bra, men faaaan va fel man kan ha!!

Inte ute efter att folk ska tycka synd om mig (även om det är det :D ) men ville bara lufta lite på ilskan.

tack å hej!

JÄVLA SKIT ARSLESKIT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATAR LAPPLISOR OCH P-NISSAR!!!!!!!!!!!!!! FICK JUST 700 SPÄNN I BÖTER FÖR ATT HA PARKERAT PÅ GÅNGBANA!!! IDIOTERNA SÅG NÄR JAG PARKERADE OCH SA INTE ETT SKIT OM ATT MAN INTE FICK STÅ DÄR. HÖRDE OCH SÅG NÄR DOM SA TILL ETT TAXI SVIN ATT HAN INTE FICK STÅ DÄR HAN STOD!!!! FRÅGA OM DOM SETT MIG MEN DÅ SÄGER ASEN NEJ!!!!..... TRE STYCKEN VAR DOM JÄVLA SVINEN, VAR SÅ JÄVLA NÄRA ATT JAG KLAPPA TILL DOM ALLIHOP!!!
DESSUTOM SÅ VAR DET MED MC!!!

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Förstår att du är ilsken. Men vad är pengar värda jämt emot att du har en flicka att åka hem till som älskar dig?

Last edited:

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
hm.. tänkt på det så här?

Mrlind skrev:

Söndagkväll är jag och tjejen påväg till Kista galleria. Tar E4 mot uppsala och till min härliga örvåning så ser jag att farbrorblå står och lasrar.... Gissa vem dom tar?!?!?!?! :rolleyes:
Blir stoppad och gubben tar in mig i snutbilen och börjar skriva böter.
Det finns två allternativ här säger han, 1: att du skriver på och får med dig ett inbitalningskort, eller 2: kopplar in åklagare och bla bla bla.
Förbannad som jag var å sa jag att vi kör på allt. 2. :brinnerup

Senare frågar han mig varför jag väljer allt. 2, med tanke på att jag kört 99 på en 70 väg som dessutom är en EUROPA VÄG så kan jag säga dig att det är på ren jävulskap som jag väljer allt. 2.och fortsätter med att tala om för honom att dom inte kan ha nån skam i kroppen som står på en europaväg precis innan det ska till å bli 90 och bötfälla folk, det kallar jag att man mjölkar folk på pengar!! Och då tänker jag mjölka er sa jag! :mad: :fatta!

Anledningen till att jag känner mig orättvist behandlad är för att jag skänkte pengar till nån cancerfond för några dagar sedan och hoppades att min goda gärning skulle bringa mig nåt bra, men faaaan va fel man kan ha!!

Inte ute efter att folk ska tycka synd om mig (även om det är det :D ) men ville bara lufta lite på ilskan.

tack å hej!

Du fick boten = negativt

Du hjälpte bota cancer = positivt

dvs. allt är neutralt åter och du får ge dig in i nya saker för att rubba din 'kharma' dvs. du får råka ut för något annat innna du kan känna lycka, eller tvärtom.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Mrlind skrev:
JÄVLA SKIT ARSLESKIT ...... TAXI SVIN....... TRE STYCKEN VAR DOM JÄVLA SVINEN, VAR SÅ JÄVLA NÄRA ATT JAG KLAPPA TILL DOM ALLIHOP!!!
DESSUTOM SÅ VAR DET MED MC!!!

Ja taxi mongona daltar dom med det var säker taximiffot som brände in i arslet på mig 4 tim senare som dom sög av innan dom lappa din hoj.
Jag håller på o fixar lite molotovcocktail så kan vi kasta på både taxibilar o lapplisor imorron.

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
haha, jag skrattar när jag läser det ni skriver... och jag lär mig av varje inlägg.... fyfan vad jag ska vara JOBBIGT för snuten när jag får KK om jag blir tagen.

men när man det blir åklagare o skit vad händer då om man åker på det där?

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
När tar det slut??!!!

Ja för att göra saken ännu bättre så kan jag tala om att min morbror ringde mig idag när jag var på jobbet och talade om att nån kört av min backspegel på bilen... den nån var tydligen en buss som inte bara kört av backspegeln utan kört sönder hela vänster sida!!!! Nu skjuter jag mig själv, tack å hej. :brinnerup :mad:

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Quaya skrev:
haha, jag skrattar när jag läser det ni skriver... och jag lär mig av varje inlägg.... fyfan vad jag ska vara JOBBIGT för snuten om jag får KK när jag blir intagen.

men när man det blir åklagare o skit vad händer då om man åker på det där?
Det blir elektriska stolen direkt, eller livstids fängelse om du kan hela multiplikationstabellen.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Mrlind skrev:
Ja för att göra saken ännu bättre så kan jag tala om att min morbror ringde mig idag när jag var på jobbet och talade om att nån kört av min backspegel på bilen... den nån var tydligen en buss som inte bara kört av backspegeln utan kört sönder hela vänster sida!!!! Nu skjuter jag mig själv, tack å hej. :brinnerup :mad:

Har du gjort dig ovän me nå mäktiga voodomän? Jag bjuder dig på bira den 25 ta de lugnt tills dess här är några tips på hur du kan göra din vardag lite säkrare.

http://www.insomnia.se/bil/index.htm

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Käns redan bättre

Robban W skrev:
Har du gjort dig ovän me nå mäktiga voodomän? Jag bjuder dig på bira den 25 ta de lugnt tills dess här är några tips på hur du kan göra din vardag lite säkrare.

http://www.insomnia.se/bil/index.htm

tack roban bobban känns redan bättre :tungan sk nog printa ut ditt inlägg så att man är garanterad en bärs den 25 :D

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM