Hej alla sporthoj.com members tänkte bara tala om hur härligt livet kan vara.
Söndagkväll är jag och tjejen påväg till Kista galleria. Tar E4 mot uppsala och till min härliga örvåning så ser jag att farbrorblå står och lasrar.... Gissa vem dom tar?!?!?!?!
Blir stoppad och gubben tar in mig i snutbilen och börjar skriva böter.
Det finns två allternativ här säger han, 1: att du skriver på och får med dig ett inbitalningskort, eller 2: kopplar in åklagare och bla bla bla.
Förbannad som jag var å sa jag att vi kör på allt. 2.
Senare frågar han mig varför jag väljer allt. 2, med tanke på att jag kört 99 på en 70 väg som dessutom är en EUROPA VÄG så kan jag säga dig att det är på ren jävulskap som jag väljer allt. 2.och fortsätter med att tala om för honom att dom inte kan ha nån skam i kroppen som står på en europaväg precis innan det ska till å bli 90 och bötfälla folk, det kallar jag att man mjölkar folk på pengar!! Och då tänker jag mjölka er sa jag!
Jaja får se hur det går men 1600 i böter fick man, sug på den.
Och idag är man sjuk och ska upp för att åka hem och lägga sig hos tjejen men möts av att man åkt på en fin P-BOT på 450 kr. OOOO va härligt!
Anledningen till att jag känner mig orättvist behandlad är för att jag skänkte pengar till nån cancerfond för några dagar sedan och hoppades att min goda gärning skulle bringa mig nåt bra, men faaaan va fel man kan ha!!
Inte ute efter att folk ska tycka synd om mig (även om det är det
) men ville bara lufta lite på ilskan.
tack å hej!