Christoffer.L
Ny medlem
FOx skrev:Lindahl lägg upp bilderna så fort som möjligt imorrn da =) vill seee!!
adda mig på msn lindahl87_art@hotmail.com
FOx skrev:Lindahl lägg upp bilderna så fort som möjligt imorrn da =) vill seee!!
Estremo skrev:Den är alltså bänkad till 38 hk? Var glad om du får ut 28 hk om du bänkar den men jag tvivlar på att du skulle få ens det.
Köp en (original) RS125 -04 så kanske du får ut runt 28-30 hk på bakhjulet beroende på exemplar. Släng upp pappret på bänkningen i stället. Vore väldigt intressant att se.Lindahl skrev:du tvivlar och du tror, kom å prova den så får du se också
Estremo skrev:Köp en (original) RS125 -04 så kanske du får ut runt 28-30 hk på bakhjulet beroende på exemplar. Släng upp pappret på bänkningen i stället. Vore väldigt intressant att se.
På veven har den 34 hk i bästa fall ja. På bakhjulet däremot kanske du får ut 28-30 som jag skrev tidigare. Eftersom du inte svarat på om 38 hk är på veven eller bakhjulet antar jag att du menar bakhjulet eftersom knappast nån är så dum att de bänkar på veven. Finns ju inget intressant i att veta vad den har där.Lindahl skrev:En 04s aprilia har väll 34 hk så vitt jag vet ? Har inte papprena på bänken, men har sett dom,..
Estremo skrev:På veven har den 34 hk i bästa fall ja. På bakhjulet däremot kanske du får ut 28-30 som jag skrev tidigare. Eftersom du inte svarat på om 38 hk är på veven eller bakhjulet antar jag att du menar bakhjulet eftersom knappast nån är så dum att de bänkar på veven. Finns ju inget intressant i att veta vad den har där.
Lindahl skrev:är du dum ? fattar du inte det själv,..
Visst, vi tror dig. Då har du mer än min polares vråltrimmade Yamaha YZ125 -03 som lämnar 45 hk på veven.Lindahl skrev:är ni blåst 38 på bakhjulet, svårt å fatta ?
Estremo skrev:Visst, vi tror dig. Då har du mer än min polares vråltrimmade Yamaha YZ125 -03 som lämnar 45 hk på veven.
cRoC skrev:En kawa KX ger enligt företaget ut 45 hk på veven orignal, så den måste vara vråltrimmad?
Lindahl skrev:är ni blåst 38 på bakhjulet, svårt å fatta ?
Lindahl skrev:En 04s aprilia har väll 34 hk så vitt jag vet ? Har inte papprena på bänken, men har sett dom,..
Estremo skrev:På veven har den 34 hk i bästa fall ja. På bakhjulet däremot kanske du får ut 28-30 som jag skrev tidigare. Eftersom du inte svarat på om 38 hk är på veven eller bakhjulet antar jag att du menar bakhjulet eftersom knappast nån är så dum att de bänkar på veven. Finns ju inget intressant i att veta vad den har där.
Och en YZ ger 39. Det är varken lätt eller billigt att trimma upp en redan alldeles för mycket trimmad cross till ytterliggare 6 hk. Försök själv.cRoC skrev:En kawa KX ger enligt företaget ut 45 hk på veven orignal, så den måste vara vråltrimmad?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|