Råd Om Bästa köpet på fiddy/dirtbike

zuperx

Zuperx
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Orion 29 The real one
Tja. Jag och en polare skall köpa varsin dirtbike och vill inte bli lurade på nått fuskbygge med klen ram och motor som säckar ihop efter en vecka, dämparna har jag hört kan vara dåliga på många... jag vill lägga mellan 4-7500 kr typ, grejjen är att jag vill att den skall hålla.
har ni några tips på vilka som är bra och även var det är billigast, vill ha en som har bra drag. vi har snackat med en som säljer Orion 150cc som är högre än andra,så de e väll ingen sirtbike egentligen, men nån som vet om den är bra? har även kollat på märket Hell och lite annat,kan verkligen inget om sånna här hojjar.
vore jättetacksam för hjälp så jag får valuta för pengarna. Mvh Micke

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Man får vad man betalar för dom som är bäst i mitt tycker är ju Snakepit som är klara för tävling stort sett

www.snakepit.se

<<JOHAN>>

Norra stå
Gick med
2 Oct 2004
I ett rött hus på landet i utkanten av Uppsala
Hoj
KTM 660, Ten7
Tja. Jag och en polare skall köpa varsin dirtbike och vill inte bli lurade på nått fuskbygge med klen ram och motor som säckar ihop efter en vecka, dämparna har jag hört kan vara dåliga på många... jag vill lägga mellan 4-7500 kr typ, grejjen är att jag vill att den skall hålla.
har ni några tips på vilka som är bra och även var det är billigast, vill ha en som har bra drag. vi har snackat med en som säljer Orion 150cc som är högre än andra,så de e väll ingen sirtbike egentligen, men nån som vet om den är bra? har även kollat på märket Hell och lite annat,kan verkligen inget om sånna här hojjar.
vore jättetacksam för hjälp så jag får valuta för pengarna. Mvh Micke

Ten 7 kanske? www.dirtbikes.se
Har själv en sådan och den går riktigt bra!

Last edited:

zuperx

Zuperx
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Orion 29 The real one
okej bra tips.. men ja vill ha lite högre sitthöjd. jag skall ha den å köra i skog, inte direkt hoppa kanske men den ska vara tålig, nån annan som har tips på nån specefik modell som är bra. finns ju väldigt många budgethojjar å de e dem jag vill undvika när jag beställer.. mvh Micke

zuperx

Zuperx
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Orion 29 The real one
nån som vet hur dessa märken är
Orion
Evil.
skriv gärna vilka märken som man kan lite på .

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln