raulis
Pol med Qwerty
I förrgår alltså den 16/8 ca klockan 17.30 var jag på väg till Almunge för att möta upp en kompis. Körde Almungevägen från Upplands Väsby och kommer in i en vänster böj. Mitt i kurvan skuttar ett rådjur upp och jag hinner bromsa lite, men tyvärr så läpper fästet i framdäcket så att jag går omkull.
Både jag och hoj kanar på asfalten och glider till slut ner för en slänt.
Väl ner för slänten slår jag i bakhuvudet i nåt hårt och hojen träffar ett träd vartefter den studsar ca fem meter mot ett annat träd.
På sjukhuset tas röntgen och som tur var inga frakturer bara uttänjda leder i nacke och skulderblad,kommer inte ihåg riktigt vad läkaren sa.
För övrigt skinnflådd vänster underarm,svullet knä och allmänt mörbultad.
Hojen såg väl inte så värst fin ut,får hoppas att ramen inte tagit allt för mycket stryk. Man kanske kan bygga en streetfighter av det hela
Summan av kardemumman är att jag är väldigt glad att det inte gick värre med tanke på scenariot.
Nu ska jag sörja vidare...go natt!
PS. Missade rådjuret!
Både jag och hoj kanar på asfalten och glider till slut ner för en slänt.
Väl ner för slänten slår jag i bakhuvudet i nåt hårt och hojen träffar ett träd vartefter den studsar ca fem meter mot ett annat träd.
På sjukhuset tas röntgen och som tur var inga frakturer bara uttänjda leder i nacke och skulderblad,kommer inte ihåg riktigt vad läkaren sa.
För övrigt skinnflådd vänster underarm,svullet knä och allmänt mörbultad.
Hojen såg väl inte så värst fin ut,får hoppas att ramen inte tagit allt för mycket stryk. Man kanske kan bygga en streetfighter av det hela
Summan av kardemumman är att jag är väldigt glad att det inte gick värre med tanke på scenariot.
Nu ska jag sörja vidare...go natt!
PS. Missade rådjuret!