Rån

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Självklart. Men värdetransporter känns så gammalt. En värdedepå skulle vara bättre. Eller en bank. :nicka

Är du på eller?
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
tigrro skrev:
Självklart. Men värdetransporter känns så gammalt. En värdedepå skulle vara bättre. Eller en bank. :nicka

Är du på eller?


Ja, värdedepå har cashen verkar det som iaf :) .. men vi får vara smarta! PM:a!


ingen som vet hur det slutar? de måste väll lyckas om det ska vara verklighetstroget?
 

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Tellet skrev:
Ja, värdedepå har cashen verkar det som iaf :) .. men vi får vara smarta! PM:a!


ingen som vet hur det slutar? de måste väll lyckas om det ska vara verklighetstroget?

Svar skickas till 'Tellet' via PM. Jag vill inte veta hur det slutar. Vill se själv.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Äh.. Jag börjar bli riktigt trött på alla de här efterapningarna på japanska filmer och serier...

Ringu, Ju-On och nu tydligen Lån...

Jag tycker de har dålig fantasi...
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Tellet skrev:
Ja, värdedepå har cashen verkar det som iaf :) .. men vi får vara smarta! PM:a!


ingen som vet hur det slutar? de måste väll lyckas om det ska vara verklighetstroget?

Lika bra å satsa på Riksbankens filial då!! :D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Är det det där norska skiten?
Fy fan vad fånigt första avsnittet var, men det fanns alltså folk som orkade kolla på resten?
 

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Markus skrev:
Är det det där norska skiten?
Fy fan vad fånigt första avsnittet var, men det fanns alltså folk som orkade kolla på resten?

Ap ap ap. Man har fått se :tuttar. Fina sånna. Jag tyckte också första avsnittet var tråkigt men resten har varit bra. Det är riktigt spännande nu. Tycker du ska se sista avsnittet åtminstone. :nicka

Tellet - Har du lagrat upp med gott att äta nu också? ^^
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Hur man kan ta en norrman som kommer in och skriker typ "Giv meg pengerne! Anners avlosser jeg min puffpuff! :mad:" seriöst? :confused:
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Markus skrev:
Det där kan ju bara inte vara sant. :confused:
Och sen undrar folk varför engelska är ett bättre språk att skriva låttexter på.


Jag har alltid undrat några saker om dig.Hur man blir lika cool som dig? Vilka röstar du på? Vilken är din favoritfärg? Vad heter din bästis? Vill du vara min bästis? Vilket nummer ger dig tur? Vilken är din favoritlåt? Vilka hejar du på i hockey? Vilken målvakt tycker du är bäst i Svenska Landslaget? Vem tycker du är mest sepe av Göran Person och Marit Bergman? Vilket lag hejar du på i Parlamentet på TV4? Vad tycker du är mest irriterande, myggljud eller fisljud? Brukar du skratta åt dina pruttar? Brukar du ringa dina kompisar när du är på toa?

Nu måste jag äta men jag fortsätter snart hej då
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
tigrro skrev:
Ap ap ap. Man har fått se :tuttar. Fina sånna. Jag tyckte också första avsnittet var tråkigt men resten har varit bra. Det är riktigt spännande nu. Tycker du ska se sista avsnittet åtminstone. :nicka

Tellet - Har du lagrat upp med gott att äta nu också? ^^


bättre än så kompis, de kommer hit en lite pingla också :tuttar kan inte bli en bättre avslutning på en sån spännande serie! aldrig varit med om att några från norge gjort en bra serie förut :)
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Tellet skrev:
Ja, värdedepå har cashen verkar det som iaf :) .. men vi får vara smarta! PM:a!


ingen som vet hur det slutar? de måste väll lyckas om det ska vara verklighetstroget?

cash? lite fetare ska man väl satsa på, 9/11 var väl ett välplanerat rån, de glömde helt bort att jaga rånarna :confused:

"I dokumentären Loose Change 2 så nämner dom att det försvann ett antal miljarder dollar i guld från wtc också. Pengar brukar var ett bra motiv. "

http://www.vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=7
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top