slangarn skrev:2280944Antingen gör man det själv eller så betalar man för vade det kostar och håller käften.
Galne Dansken skrev:2279626Underbart, glöm inte att räkna in 33% arbetsgivare avgift sen och 25% i moms till samhälls ekonomin....
WebGringo skrev:Slang : 250 kr
Arbete : 185 kr
Totalt : 435 kr =o/
Är det bara jag som tyckte det var i mesta laget ?
Han kan inte ha kört in hela donken för en fyrhundring.WebGringo skrev:2279612Känner mig glad att hojen rullar igen , men kan inte släppa tanken att jag nog blev våldtagen på Mc Huset i dag.
Lovat mig att aldrig handla där igen , men så var det vanliga stället lunchstängt och fick skjuts , så hade inte tid att trolla för mkt.....
Punkis på bakslangen , hade skruvat av fälgen med däck på.
Slang : 250 kr
Arbete : 185 kr
Totalt : 435 kr =o/
Är det bara jag som tyckte det var i mesta laget ?
WebGringo skrev:2279612men kan inte släppa tanken att jag nog blev våldtagen på Mc Huset i dag.
men det va ju gratis hhehee
Fick du bestella tid för din sk våldtäääckt
//Robin
WebGringo skrev:2284022låter som en hel del blev väldigt upprörda eftersom jag "hängde ut" en mc firmas namn och priser på nätet. hur kan det komma sig egentligen ?
om det nu är som de sagt att det var ett helt ok pris så borde det väl inte vara något att skämmas över ?
eller vad tycker ni ?
är det som så att det ska hymlas om hur mkt de olika företagen tar betalt ?
nej , var ingen tidsbeställning , men blev heller inte gjort på studs utan fick återkomma 5 h senare vid stängning. det tycker jag är ok med ett mindre jobb av den typen.
nej , var inte rätt typ av slang som monterades heller , men det gav jag själv godkännande till eftersom det inte fanns tid att styra upp någon annan.
ja , nästa gång lär jag absolut laga och montera själv.
VRM Roffe skrev:2284119
Det finns bara en idot som ska skämmas och det är du
VRM Roffe skrev:2284119Du kliver ut och hänger en firma som om dom hade fullständigt rånat dig.......
En skitsumma.
Sen skriver du att det inte var så mycket att skämmas för?
Därefter frågar du vad vi tycker ditt pucko!!!!!!!
Det finns bara en idot som ska skämmas och det är du
Javisst laga och håll käften!
Skriv och beklaga dig på Lunarstorm istället!!!!!!!
MrRoadSnail skrev:2284144Hoppla, ta det lite lugnt nu. Det var inte dig han hängde ut, eller hur?
VRM Roffe skrev:2284159Närå..Men jag är så jävla less på folk som lägger ut trådar om sånt här strunt utan att begripa varför saker kostar si eller så!
Twosaint skrev:2284149Han sa väl bara vad det kostade och upplevde det som dyrt vid första tanken.
Så har jag kännt ibland oxå.
När jag skulle betala avgiften i crossklubben tyckte jag 600 pix var dyrt, men när jag kom underfund med att dom har maskiner som dom underhåller banan med, vattnar osv så var det ju svinbilligt.
Ädit: HÄR har du något att reta upp dig på istället, nya förslag på böteshöjningar.
Köra för fort: 800-2000 kr höjs till 2000-4000
Köra mot rött: 1200 kr höjs till 3000
Inte iaktta högerregeln: 600 kr höjs till 2000
Köra utan bälte: 600 kr höjs till 1500
Inte stanna vid obevakat övergångsställe: 1000 kr höjs till 3000
Köra för nära framförvarande fordon: 800 kr höjs till 2000
Köra mc eller moped utan hjälm: 400 kr höjs till 1500
Nappe skrev:2284992Köra utan nummerplåt vill dom höja till 4000kr
Lät billigt. Då fick jag ett brännbollsrack i röven. Kom med däck på fälg och ett nytt däck löst och ville lägga på det nya. Kostade mig 400. DET, är våldtäkt. Även detta skedde på MC-huset.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|