Penguin skrev:Beklagar sorgen då.
Blejden var för vild för mig! Det skulle gå åt h-e med lappen iaf om jag skulle köpt den. Den går ju bara inte att köra lagligt med.U-A Loranga skrev:Nej eller grattis Jag trodde du nappa på blejden ändå...
n'Lasse skrev:Blejden var för vild för mig! Det skulle gå åt h-e med lappen iaf om jag skulle köpt den. Den går ju bara inte att köra lagligt med.
Daytonan är betydligt snällare
JoS skrev:Du... Lappen kan gå åt h-e med en Trajja också.
n'Lasse skrev:Byter hoj nu på fredag! Bild på den nya nedan.
OJ vad läcker den ser ut! Tänk om man bara hade råd att köra rejshoj igen! Grattis till valet, det kommer du nog inte ångra, och så enkelsving det är altid läckert. Jag gillar färgen och ser fram emot att få lyssna på sången, det måste vara nått extra med acra helsystem! Grattis Lasse!
n'Lasse skrev:Byter hoj nu på fredag! Bild på den nya nedan.
Flera av er har nog sett den förr...
Hoppas det. De skulle göra 2000-mila service (stor service) innan jag får den men de sade att det skulle vara klart före fredag.Kryptonit skrev:Får vi se dig på Rörken nästan måndag med den?
Jo jag ska fixa det. Och inte bara av den anledningen. Jag är less på att jaga mitt gamla ställ varje gång jag ska iväg eftersom det nästan kryper iväg av sig själv...Penguin skrev:Du vet väl att du måste byta ut hela din personliga utrustning nu så att den matchar hojen också va?!?!?!?!
n'Lasse skrev:Hoppas det. De skulle göra 2000-mila service (stor service) innan jag får den men de sade att det skulle vara klart före fredag.
Blir det köra på rörken på måndag då? Bara undrar eftersom det är röd dag?
Penguin skrev:Du vet väl att du måste byta ut hela din personliga utrustning nu så att den matchar hojen också va?!?!?!?!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|