Rökare och snusare. Hur många är ni här?

Andel rökare och snusare

• Antal röstningar
    0

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inget av det, slutade röka för typ 5 år sen om inte mer. Har tom försökt tvinga mig själv att feströka men det funkar absolut inte.

Rökte dagligen i ett par år, fick nog en dag, hade ett plåster på mig i några dagar sen kasta jag skiten och har inte rökt sen dess. :tummenupp

Its all in ya minde! ;)

Bullten

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Hoj
Ch Racing 05(såld) SV 650
Rökning kan jag förstå till viss mån att karaktärssvaga posers med dåligt självförtroende vill hålla på med, men varför snusar man?

Ärlig fråga. Varför snusar man?

i början så testar man ju som en ploggrej, sen en gång till, osv. sen sitter man där med ett nikotinbehov. sen är det faktisk en jäkla vanesak att stoppa in något under läppen. när snusen inte ligger där så känns det tomt som fan.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag ratar mer än gärna tjejer som röker just because, eller egentligen av flera anledningar.
1. Hon luktar/smakar väldigt illa i munnen och om kläderna och händerna.
2. Det är otroligt osexigt med en tjej som röker av skäl jag inte orkar lista.
3. Alla tjejer som röker tror dom är så jävla tuffa när dom står där med sin cigg men fattar inte att dom ser skitfula ut.
4. Dom som röker och tror dom är tuffa är oftast (som tidigare nämnts) den typen av tjej som är så himla mån om sitt utseende, dom tänker inte på att dom kommer se ut som gamla handväskor om några år.
5. Känn på skillanden i tighthet i skinnet på en tjej som inte röker och en som röker så kommer ni nog också dissa dom där giftpinnesugarna.

Ang snus så började jag precis som beskrivet i ovanstående inlägg, har "slutat" 2ggr sen dess. Nu sist i augusti i år. Mitt tips för er som vill sluta SNUSA är att åka utomlands i minst 2 veckor och lämna snusen hemma. Det funkade båda gångerna för mig att bli av med både sug och vana. Men första gången lurade jag mig själv och tog en snus ganska snabbt efteråt. Det gör jag inte om. Nu är jag snusfri :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag snusar 2 prillor per år ungefär. När jag blir erbjuden på fyllan (jag festar ordentligt ungefär 2ggr per år dessutom)

Det anser jag går avrunda till tobaksfri.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Se där, vilken stor del nicotinister det finns.

Keep on voting...

MikkE

Guest
Tar mig nån snus eller en dosa när jag är ute på krogen. Blir det röka är det mest pga en rökig omgivning så slipper man känna att det är jobbigt runt om.

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Jag ratar mer än gärna tjejer som röker just because, eller egentligen av flera anledningar.
1. Hon luktar/smakar väldigt illa i munnen och om kläderna och händerna.
2. Det är otroligt osexigt med en tjej som röker av skäl jag inte orkar lista.
3. Alla tjejer som röker tror dom är så jävla tuffa när dom står där med sin cigg men fattar inte att dom ser skitfula ut.
4. Dom som röker och tror dom är tuffa är oftast (som tidigare nämnts) den typen av tjej som är så himla mån om sitt utseende, dom tänker inte på att dom kommer se ut som gamla handväskor om några år.
5. Känn på skillanden i tighthet i skinnet på en tjej som inte röker och en som röker så kommer ni nog också dissa dom där giftpinnesugarna.

Ang snus så började jag precis som beskrivet i ovanstående inlägg, har "slutat" 2ggr sen dess. Nu sist i augusti i år. Mitt tips för er som vill sluta SNUSA är att åka utomlands i minst 2 veckor och lämna snusen hemma. Det funkade båda gångerna för mig att bli av med både sug och vana. Men första gången lurade jag mig själv och tog en snus ganska snabbt efteråt. Det gör jag inte om. Nu är jag snusfri :)

Osexigt? Kanske. Jag partajröker men att jag skulle se ut som nån gammal handväska vetifan om jag håller med om :va Tuff? Nja, knappast för att jag blossar ibland. Att det inte smakar mumma när man blossat är jag medveten om men jag har fått hångla iaf. Vad gäller tajthet i "skinn" ... jadu ... har aldrig haft några klagomål på den fronten. Än.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att det inte smakar mumma när man blossat är jag medveten om men jag har fått hångla iaf. Vad gäller tajthet i "skinn" ... jadu ... har aldrig haft några klagomål på den fronten. Än.

Men så är du 22 och söt också.

Kom igen när du är 40 och försöker få hugg på krogen...

"Tjejer" i 40 års åldern är fan inte tajta och söta, oavsett om dom röker eller inte....

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Men så är du 22 och söt också.

Kom igen när du är 40 och försöker få hugg på krogen...

"Tjejer" i 40 års åldern är fan inte tajta och söta, oavsett om dom röker eller inte....

22? :D Testa lägg till 10 år :tummenupp

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
En dosa och ett paket camel om dagen sen 10-15 år, men sluta röka i somras, har dock rökt 2 paket nu i veckan när man var på kurs, fan :gnissla

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska