Rör till CRM?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tja. va å köpte en CRM igår:yoparty

har haft i tankarna från första början att den skall byggas om, och det skall ske. men första steget blir nytt rör.

Jag har letat runt som fan å snackat lite med lundgren och robe. robe körde ju som ni säkert vet med ett DEP som jag va bomsäker på att jag skulle ha för att de va kromat och sjukt snyggt. men det är dyrt och svårt att få tag på + att lundgren sa att hojen inte ville varva ordentligt. Lundgren tyckte jag skulle köra på ninjasystem men jag har inte hittat nåntign om detta.

Nu till frågan: vilket rör spelar bäst med CRMen? GE mej förslag på allt ni vet. Priser, åteförsäljare, hur den går osv osv. gärna med länkar och bilder.

Tack för hjälpen // Linus

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Tror det inte är så stor skillnad mellan de olika rören... Endast ljudt dock...

BTW har du sålt NSR?

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Som ja sa till sebbe.

Arrow, 2600 inkl frakt på http://www.alphatechnik.de/ bara att maila.
Brutalt drag och ljud. Och framförallt snyggast.

www.sulas.se har munstycken :)

Har tonvis med filmer och bilder om du vill höra se hur den går är det bara att säga till :tummenupp

Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Last edited:

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
Arrow kan jag lugnt garantera Hade det på min CRM. Hojen gick sjukt bra med det! Sen vet jag inte hur stor skillnad det är på de olika rören. (kan inte va SÅ jävla stor skillnad) Bestyckningen hade jag 148 med orginal luftburk, sen bytte jag till öppet filter o bytte då upp till 160

men jag rekommenderar Arrow iaf. :tummenupp

Edit: Dämparn kan ju diskuteras

Last edited:

_RaLLaN_

Guest
Tja. va å köpte en CRM igår:yoparty

har haft i tankarna från första början att den skall byggas om, och det skall ske. men första steget blir nytt rör.

Jag har letat runt som fan å snackat lite med lundgren och robe. robe körde ju som ni säkert vet med ett DEP som jag va bomsäker på att jag skulle ha för att de va kromat och sjukt snyggt. men det är dyrt och svårt att få tag på + att lundgren sa att hojen inte ville varva ordentligt. Lundgren tyckte jag skulle köra på ninjasystem men jag har inte hittat nåntign om detta.

Nu till frågan: vilket rör spelar bäst med CRMen? GE mej förslag på allt ni vet. Priser, åteförsäljare, hur den går osv osv. gärna med länkar och bilder.

Tack för hjälpen // Linus

Jag rekomenderar dig att köpa mina fälgar ;) Du kommer hit imån så får jag kolla på nya hojen, du fick trots allt köra min förut :p Ring mig!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag kör nog fan på ett arrow asså. men 2700 inkl frakt... är det inkl dämpare oxå? isf e de ju sjukt billigt. med tanke på att DEPet kostar 3800. fan över 1000 spänn. har sett lite filmer på din nicco å de verkar sjutk gött drag och gött ljud faktist. får nog bli ett sånt... hur brukar de vara med frakt osv. hinner man få de på en vecka?:p dvs innan jag åker till thailand^^

nicco du kan ta och adda mej på msn om du har lust. t4pp3r@hotmai.com

ha d gött.

Jag rekomenderar dig att köpa mina fälgar ;) Du kommer hit imån så får jag kolla på nya hojen, du fick trots allt köra min förut :p Ring mig!

dööh din träflöjt. jag e inte hemma imån. såvida jag inte ska komma vid 7 på morgonen^^ men de pallar jag fan inte. men jag kan komma på söndag kväll om jag orkar:p

Last edited:

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Tog ca 2 veckor för mig. Dom håller dig informerad om du mailar o frågar hur de tligger till ;)
Inkl ljuddämpare inkl allt för 2600 nått.

_RaLLaN_

Guest
jag kör nog fan på ett arrow asså. men 2700 inkl frakt... är det inkl dämpare oxå? isf e de ju sjukt billigt. med tanke på att DEPet kostar 3800. fan över 1000 spänn. har sett lite filmer på din nicco å de verkar sjutk gött drag och gött ljud faktist. får nog bli ett sånt... hur brukar de vara med frakt osv. hinner man få de på en vecka?:p dvs innan jag åker till thailand^^

nicco du kan ta och adda mej på msn om du har lust. t4pp3r@hotmai.com

ha d gött.

dööh din träflöjt. jag e inte hemma imån. såvida jag inte ska komma vid 7 på morgonen^^ men de pallar jag fan inte. men jag kan komma på söndag kväll om jag orkar:p

vart fan ska du?

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...