zeal skrev:så sant så.. mycket korv går det åt.. tror att kortstubina i kiosken tjänar storkovan ja.. ;p men man kan kanske prata med folk medans man fotar ?! det måste gå../z
zeal skrev:du får sluta lite tidigare då ?
det gjorde jag igår ;p
/z
JoS skrev:Jag har bilder från depån!
Tänk på att Ugluk stog med sin DVD och spelade in er allihop samtidigt som jag tog bilden!Tinatjejen skrev:ups!
Du få ju säga till när du ska ta kort så man kan göra seeejj vackeeer
Haha.. ser ut att va en spännande konversation btw
JoS skrev:Tänk på att Ugluk stog med sin DVD och spelade in er allihop samtidigt som jag tog bilden!
Snygg pose av Ugluk. Buffen på knoppen, cigg i ena handen och i andra.
Tinatjejen skrev:de va många hemliga på rörken igår. både rejsputtar och megamoppar..
Eller är det bara jag som inte är så gammal i gemet som tyckte de såg nytillkomna ut?
Megamopparna körde med för högljudda system ivf..
JoS skrev:Efter Rörken ring så brukar en tapper skara åka till Max och äta. Klockan är vid fototillfället 23.43...
JoS skrev:Tänk på att Ugluk stog med sin DVD och spelade in er allihop samtidigt som jag tog bilden!
Snygg pose av Ugluk. Buffen på knoppen, cigg i ena handen och i andra.
zeal skrev:sant! många nya var det.. några verkade som att dom hade tältat som om det var någon koncert dom skulle gå på.. iom att det va HUR många som helst där inann .. "vanliga" gänget kom.. *s* KUL!! med mycket folk.
nästa måndag kommer ambulanspersonal från falkenberg o gästar.. ;p
/z
Såklart. En marksyning är ju ingen match för de här gamla bestarna! Upp, banka rätt, fortsätt!Urninja skrev:Första gången på Rörken igår, jävligt skoj. Bara att fixa lite skrapmärken och en ny blinker så ses vi väl där om en vecka
Tom Byron skrev:Lite klent med "bar överkroppbilder" jag lär komma dit å sprida lite vitt ljus över depån
Var det klent med motarder?
Det finns film..mibe04 skrev:Måsste väl ändå finnas fler bilder???
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|