Längtar till söndag?3150614suck bara tisdag idag..
Längtar till söndag?
Ja det e lätt beroendeframkallande
någon som fråga om jag var trött efter 3 pass, hallå ja kunde köra minst 3 pass till innan ja ens hade börjat tänka på att ta sig hemmåt
sen tror ja de inte gick å undgå den vrålande R6an stundtals på rakan
sen är de ju helt okej å bli invinkad at cheyor, de händer så sällan i trafiken, de som vinkar där är sällan cheyer å inte häller så snälla enligt mitt tycke
Ah, var det du på R6:an som försökte överrösta instruktörerna som hade genomgång efter våra pass
Hoppas på fint väder på söndag!
Jag vill passa på att ge creds till instruktören på gul BMW (minns inte ditt namn) i orange grupp, mycket bra coaching, fortsätt så Mycket bra att ge indviduella övningar och råd, inte bara tala om en generell övning för hela gruppen.
Jag hade dock velat se hur fort det gick att åka i regnet provade fortare och fortare till jag kanade ur esset, sen började det regna på riktigt...
fredag 2 dagar kvar *wooohoo*
den jag har 5mm kvar på mitt 190 däck å nöta mitt mål är att nöta bort de sista 5mm hade jag haft 180 däck bak som de igentlgien ska vara så hade de vart 100% användt idag.. All släppvax ska bort på söndagJag kan ha fel , men du verkar "hyfsat" sugen att köra på Rörken. Själv har jag missat ett par veckor nu (det känns iallafall så, det kanske bara är en helg) och längtar också till på söndag. Hoppas bara det håller sig torrt och fint.
Vi ses där...
Jag vill passa på att ge creds till instruktören på gul BMW (minns inte ditt namn) i orange grupp, mycket bra coaching, fortsätt så Mycket bra att ge indviduella övningar och råd, inte bara tala om en generell övning för hela gruppen.
Jag hade dock velat se hur fort det gick att åka i regnet provade fortare och fortare till jag kanade ur esset, sen började det regna på riktigt...
Du såg denna va? Där är grön grupp med också. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=165588
Rörken ser ut att bjuda på fint väder idag. *tar i trä*
Vi ses där!
Lite fuktfläckar första passet sedan var det torrt hela tiden!Eftersom jag aldrig kom iväg undrar jag förstås: Var det torr racerbana?
Lite fuktfläckar första passet sedan var det torrt hela tiden!
Tusen tack till alla jag fick låna hoj av idag!
Ja tackar .. riktigt najs blev det .. trots 13 mil stransportsträcka med regn på vägen upp ... helt klart värt det ... hoppas det kommer lite bilder snart för det va ju ett par som plåtade.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|