Rörken 2007 - den riktiga tråden

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Ja det e lätt beroendeframkallande :tummenupp

någon som fråga om jag var trött efter 3 pass, hallå ja kunde köra minst 3 pass till innan ja ens hade börjat tänka på att ta sig hemmåt :D

sen tror ja de inte gick å undgå den vrålande R6an stundtals på rakan :)


sen är de ju helt okej å bli invinkad at cheyor, de händer så sällan i trafiken, de som vinkar där är sällan cheyer å inte häller så snälla enligt mitt tycke ;)
 
Last edited:

Pont

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Uppsala
Hoj
sv1000s
någon som fråga om jag var trött efter 3 pass, hallå ja kunde köra minst 3 pass till innan ja ens hade börjat tänka på att ta sig hemmåt :D

sen tror ja de inte gick å undgå den vrålande R6an stundtals på rakan :)


sen är de ju helt okej å bli invinkad at cheyor, de händer så sällan i trafiken, de som vinkar där är sällan cheyer å inte häller så snälla enligt mitt tycke ;)

Ah, var det du på R6:an som försökte överrösta instruktörerna som hade genomgång efter våra pass :)

Hoppas på fint väder på söndag!
 

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Gavle
Hoj
1.3 0.75 0.45
Jag vill passa på att ge creds till instruktören på gul BMW (minns inte ditt namn) i orange grupp, mycket bra coaching, fortsätt så:tummenupp Mycket bra att ge indviduella övningar och råd, inte bara tala om en generell övning för hela gruppen.

Jag hade dock velat se hur fort det gick att åka i regnet:tungan :rolleyes: provade fortare och fortare till jag kanade ur esset, sen började det regna på riktigt...:gnissla
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Ah, var det du på R6:an som försökte överrösta instruktörerna som hade genomgång efter våra pass :)

Hoppas på fint väder på söndag!

yepp var ju tvungen å "vinna hela skiten!" ;)


EDIT: BYTW: lät de inte riktigt najs med en ettrig geting som r6an? :D

Jag vill passa på att ge creds till instruktören på gul BMW (minns inte ditt namn) i orange grupp, mycket bra coaching, fortsätt så:tummenupp Mycket bra att ge indviduella övningar och råd, inte bara tala om en generell övning för hela gruppen.

Jag hade dock velat se hur fort det gick att åka i regnet:tungan :rolleyes: provade fortare och fortare till jag kanade ur esset, sen började det regna på riktigt...:gnissla

jag körde så fort jag vågade tills framhjulet gled lite i slutet på första högern men de är supercorsa såp däck ifram så de va lite väntat :)
 
Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
näe inte söndag ännu, tror de va torsdag idag va? *suck*

har givit upp hoppet, söndag kommer ju aldrig!!..





Enligt BBC´s väder på nätet så ska de bli bra väder på söndag.
 
Last edited:

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
i garaget
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
fredag 2 dagar kvar *wooohoo*

Jag kan ha fel :rolleyes: , men du verkar "hyfsat" sugen att köra på Rörken. Själv har jag missat ett par veckor nu (det känns iallafall så, det kanske bara är en helg) och längtar också till på söndag. Hoppas bara det håller sig torrt och fint.

Vi ses där...
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jag kan ha fel :rolleyes: , men du verkar "hyfsat" sugen att köra på Rörken. Själv har jag missat ett par veckor nu (det känns iallafall så, det kanske bara är en helg) och längtar också till på söndag. Hoppas bara det håller sig torrt och fint.

Vi ses där...
den jag har 5mm kvar på mitt 190 däck å nöta mitt mål är att nöta bort de sista 5mm ;) hade jag haft 180 däck bak som de igentlgien ska vara så hade de vart 100% användt idag.. :D All släppvax ska bort på söndag :D

Jag vill passa på att ge creds till instruktören på gul BMW (minns inte ditt namn) i orange grupp, mycket bra coaching, fortsätt så:tummenupp Mycket bra att ge indviduella övningar och råd, inte bara tala om en generell övning för hela gruppen.

Jag hade dock velat se hur fort det gick att åka i regnet:tungan :rolleyes: provade fortare och fortare till jag kanade ur esset, sen började det regna på riktigt...:gnissla

jag provade en sväng efter de värsta skyfallet, man kan ligga på bra mycke mer än man tror men mitt framdäck gled vid 2 tillfällen men då var de lite väl skarpt svängt från min sida..
 
Last edited:

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Ort
.
Hoj
Lilla Råttan
Rörken ser ut att bjuda på fint väder idag. :) *tar i trä*

Vi ses där!
 

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
Lite fuktfläckar första passet sedan var det torrt hela tiden! :yoparty

Tusen tack till alla jag fick låna hoj av idag! :tummenupp

Nästa gång får du ta min o då menar jag ta.....
Nycklarna till transit fan e borta!
Kul ni hade kul idag iaf.
Jag ger fan upp nu!
bortskänkes...
Tenkate honda 02a invurpad o klar xtra motor o slavmekaniker.
12st däck som e körda ett tag + xtra allt... nämde jag slavmekanikern=)



När moppen går som en juvel... ja då tappar man bort nycklarna till bussfan. *sucka*
Ä fan lägger ut skiten på blocket. Jag o håller mig till moderat bandyn.
billigare o säkrare sedan så tycker dem jag e trevlig med.
Å så får man ligga en massa:tuttar :D
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Tack alla glada för idag...:tummenupp
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Ja tackar .. riktigt najs blev det .. trots 13 mil stransportsträcka med regn på vägen upp ... helt klart värt det ... hoppas det kommer lite bilder snart för det va ju ett par som plåtade.
 

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Paris
Hoj
Hojlös
Ja tackar .. riktigt najs blev det .. trots 13 mil stransportsträcka med regn på vägen upp ... helt klart värt det ... hoppas det kommer lite bilder snart för det va ju ett par som plåtade.

Blev ca 250 bilder så det kommer att ta några dagar å gå igenom.
Lägger ut dom med länk här så fort jag hinner
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top