Rörken 2009-07-20

magpet79

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2008
Hoj
Ingen numera
Så ja nu har jag fått upp bilderna som jag tog igår på Rörken, blev väl inte riktigt den kvalitén jag hoppats på bilderna men någon kanske gillar dem. Har tyvärr inte tid att sätta upp teasers här på SH så ni får gå in på sidan direkt.

Samma sak här så blir det fri nerladdning av den bild man gillar i högupplöst format. Klicka på den bilden ni vill ha & för muspekaren till vänstra hörnet så öppnas det en ny flik där det står Download original bla.
Bilderna är direkt ur kameran & helt oredigerade.

Hoppas de gillas.

Mvh Tony
Fastlinephotos

http://tlphoto.zenfolio.com/p1064022074

Underbara bilder! :tummenupp Tack så mycket!

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Jag kollade iofs bara första ca 5 varven så jag antar att folk tog det lugnt mtp däckvärme osv.
sen var jag mest sur över att ha väntat så länge och inte fått köra trots att det fanns platser kvar i snabba...

:)

Första gången jag var där och kollade vart jag också lite besviken över hur långsamt det såg ut att gå, var förvisso tidigt på säsongen också. Men när man själv sitter där på hojen så känns det som att det går mkt fortare!
Går det långsamt kan man alltid gå ut i sidan (vid depån) och släppa förbi lite folk tills det kommer en lucka så att man kan köra sitt eget tempo :tummenupp

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Så ja nu har jag fått upp bilderna som jag tog igår på Rörken, blev väl inte riktigt den kvalitén jag hoppats på bilderna men någon kanske gillar dem. Har tyvärr inte tid att sätta upp teasers här på SH så ni får gå in på sidan direkt.

Samma sak här så blir det fri nerladdning av den bild man gillar i högupplöst format. Klicka på den bilden ni vill ha & för muspekaren till vänstra hörnet så öppnas det en ny flik där det står Download original bla.

Hoppas de gillas.

Mvh Tony
Fastlinephotos

Tack så mycket nu har man snart en ny avatar bild :Bugar :Bugar

NILI66

with humility comes wisdom
Gick med
4 Sep 2008
Hoj
suzuki GSX 600F
Det var jag som lyckades köra av banan ...allt e lugnt..fick smaka på backen lite.... nu vet man ju hur det känns...vad gör man inte för lite uppmärksamhet...hehehe..:hojsmilie

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

Hoppas de gillas.

Mvh Tony
Fastlinephotos

Tack som fan! :Bugar

ST0FFE

Dunderklumpen *RIP*
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
ZX9r -00
Det var grymt trevligt igår. :yoparty
Men jag betalar gärna en krona extra om dom kunde vräka på med lite mera kol på grillen.
Det är knappt så man hinner värma på en burgare mellan passen :(
Men bara att man KAN köpa burgare är mycket tacksamt! :tummenupp

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
CBR Lax -08
Är körkort ett måste på Rörken?
Har nyss köpt hoj och man vill ju köra så mycket som möjligt. Bana är alltid ett bra ställe att testa gränserna på.

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Det var jag som lyckades köra av banan ...allt e lugnt..fick smaka på backen lite.... nu vet man ju hur det känns...vad gör man inte för lite uppmärksamhet...hehehe..:hojsmilie

Såg inte vad som hände, upptäckte att flaggisarna viftade och att det låg en hoj på bana. Skönt att det är bra med dig.

Pån igen bara, söndag kör vi igen
(Rörken 17 ggr hittils i år)

Det var grymt trevligt igår. :yoparty
Men jag betalar gärna en krona extra om dom kunde vräka på med lite mera kol på grillen.
Det är knappt så man hinner värma på en burgare mellan passen :(
Men bara att man KAN köpa burgare är mycket tacksamt! :tummenupp

Självklart fixar vi det, ibland har vi lite ont om folk bara så hjälp oss och säg till om ni ser något som behöver fixas

Last edited:

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Såld

Fast du va lite arg när jag va fram och hjälpte dig upp med hojjen :tungan
skönt att det gick bra i alla fall :krama

Brumme

The man with the third life
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
VN 1600 CL -04. CB600 Hornet -98

Och precis när man börjat få lite flyt i körningen så fixar hon röd flagg ha ha

Tur att det gick bra, bara på det igen. Om inte förr så ses vi på söndag

Ps. har nog kvar grabbens stödhjul här hemma om du vill låna till tuvis på lördag. Ds

Last edited:

NILI66

with humility comes wisdom
Gick med
4 Sep 2008
Hoj
suzuki GSX 600F
Fast du va lite arg när jag va fram och hjälpte dig upp med hojjen :tungan
skönt att det gick bra i alla fall :krama

Ja , jag blev ganska putt på mig själv för att jag tappade fokus , när det började gå riktigt bra med körningen :), en påminnelse ovanifrån :angel kanske om att man inte ska bli alltför kaxig i körningen utan hålla fokus på det man gör och vara ödmjuk...så jag ber om ursäkt om jag var otrevlig på något vis ...:rodnar :bow...Tack för hjälpen med hojjen och tack alla andra med:bow

ST0FFE

Dunderklumpen *RIP*
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
ZX9r -00
Ja , jag blev ganska putt på mig själv för att jag tappade fokus , när det började gå riktigt bra med körningen :), en påminnelse ovanifrån :angel kanske om att man inte ska bli alltför kaxig i körningen utan hålla fokus på det man gör och vara ödmjuk...så jag ber om ursäkt om jag var otrevlig på något vis ...:rodnar :bow...Tack för hjälpen med hojjen och tack alla andra med:bow

Det har även hänt den bästa :D :yoparty :krama

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
Såld

Varsågod.... :)
Du va absolut inte otrevlig, det va ju dig själv du skällde på och inte mig, :D förstår mycket väl att man blir sur när man lägger hojjen. :krama

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM