Huvudsaken det gick bra med dig, tror jag fick med lite gnistor varvet innan du åkte omkull.
Huvudsaken det gick bra med dig, tror jag fick med lite gnistor varvet innan du åkte omkull.
Tyvärr är bilden oskarp.
Det är inte klokt vad man kan lägga ner en GS500E!!
Hehe, tack , allt går om man vill, fast uppenbarligen så gick det ju inte att lägga ner lika mycket som jag ville
Grym bild
Jag tycket inte den ser så oskarp ut, var mer fart i den bilden
Är det ok om jag använder den som avatar/profilbild?
Fick du med någon bild från själva vurpan förresten?
Grymmt imponerande, fatta inte vilken kvalle det va först.
Kul att man fastna på så många bilder.
Hehe, tack , allt går om man vill, fast uppenbarligen så gick det ju inte att lägga ner lika mycket som jag ville
Folk tror knappt det går att luta om man inte har 180bredd eller mer på däcken. Lite andra begränsningar finns det ju iofs att ta hänsyn till. Sen finns ju kletdäck till din mc också.
Undrar lite vad du har för tryck i däcken? Ser kanske lite väl pumpat ut, inte säkert förstås. Tänkte på din tråd där du undrade hur mycket man vågar lägga, (nu vet du). Friskt vågat är åtminstone roligare, även om man inte vinner något!
Ett blåmärke kunde du väl tålt som läxa... Givetvis gött att det gick bra med dig, det andra är materia.
Inga problem, trevligt att du frågade. Nä tyvärr inget från vurpan & hade jag fått det så lägger jag inte upp sånt då¨får du sånt privat ifall att. Hade fullt upp att springa över & varna andra då funkisarna var något sena att vifta med flaggan så fota nä.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|