Rörken 6/7 "Bilder"

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Passade på att titta på lite fler bilder när det regnade hos mig.

35mjqqp.jpg

wb8ghx.jpg

21eci78.jpg

2njcas6.jpg

e5ms04.jpg

n398pu.jpg

sgo8id.jpg

rmtva1.jpg

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Huvudsaken det gick bra med dig, tror jag fick med lite gnistor varvet innan du åkte omkull. :)

Tyvärr är bilden oskarp.

Grym bild :tuttar
Jag tycket inte den ser så oskarp ut, var mer fart i den bilden :yoparty
Är det ok om jag använder den som avatar/profilbild? :)
Fick du med någon bild från själva vurpan förresten?

Mitt största problem just nu är om skrapet på knäpucken är från vurpan eller om det var från innan jag gick omkull :tungan... målet med dagen var liksom lite att se om jag kunde få ner knät, och då gick det som det gick, hehe :gnissla

Det är inte klokt vad man kan lägga ner en GS500E!! :tummenupp

Hehe, tack :), allt går om man vill, fast uppenbarligen så gick det ju inte att lägga ner lika mycket som jag ville :huvet

Last edited:

MadAx

Fort och fel
Gick med
28 Aug 2005
Hoj
Triumph 675
Grymmt imponerande, fatta inte vilken kvalle det va först.
Kul att man fastna på så många bilder.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Grym bild :tuttar
Jag tycket inte den ser så oskarp ut, var mer fart i den bilden :yoparty
Är det ok om jag använder den som avatar/profilbild? :)
Fick du med någon bild från själva vurpan förresten?

Inga problem, trevligt att du frågade. Nä tyvärr inget från vurpan & hade jag fått det så lägger jag inte upp sånt då¨får du sånt privat ifall att. Hade fullt upp att springa över & varna andra då funkisarna var något sena att vifta med flaggan så fota nä.

Grymmt imponerande, fatta inte vilken kvalle det va först.
Kul att man fastna på så många bilder.

Tack själv, nu är de förminskade närmare 4x så kvaliten blir något sämre så man får skärpa upp dem lite innan.

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Hehe, tack :), allt går om man vill, fast uppenbarligen så gick det ju inte att lägga ner lika mycket som jag ville :huvet

Folk tror knappt det går att luta om man inte har 180bredd eller mer på däcken. Lite andra begränsningar finns det ju iofs att ta hänsyn till. Sen finns ju kletdäck till din mc också.

Undrar lite vad du har för tryck i däcken? Ser kanske lite väl pumpat ut, inte säkert förstås. Tänkte på din tråd där du undrade hur mycket man vågar lägga, (nu vet du). Friskt vågat är åtminstone roligare, även om man inte vinner något!

Ett blåmärke kunde du väl tålt som läxa... Givetvis gött att det gick bra med dig, det andra är materia.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jaha här är det åska & regna så jag lägger upp de sista sen får vi se till nästa måndag vad det blir! :)

vcuy5h.jpg

20t3u3b.jpg

wkhkjb.jpg

2z5rxxt.jpg

2j3nr4x.jpg

qozt.jpg

2py3uqe.jpg

21kxd2e.jpg

wrcle.jpg

209ixe1.jpg

SLUT

Last edited:

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Folk tror knappt det går att luta om man inte har 180bredd eller mer på däcken. Lite andra begränsningar finns det ju iofs att ta hänsyn till. Sen finns ju kletdäck till din mc också.

Undrar lite vad du har för tryck i däcken? Ser kanske lite väl pumpat ut, inte säkert förstås. Tänkte på din tråd där du undrade hur mycket man vågar lägga, (nu vet du). Friskt vågat är åtminstone roligare, även om man inte vinner något!

Ett blåmärke kunde du väl tålt som läxa... Givetvis gött att det gick bra med dig, det andra är materia.

Jag har nog ganska högt däckstryck på bilden faktiskt, hade nyss fyllt på luft (efter angivningarna), vet inte exakt vad det blev egentligen var någon konstig digital grej man knappade in trycket på för att fylla på. Det var observant av dig...
Kan ju ha vart så att däcket släppte men jag tror att det var fotpinnen som skrapade i så att däcket löft, fick ju en fin bild med lite fina gnistror från varvet innan också (sida 1). Tänkte byta till något schysst däck med två olika gummiblandningar sen när det här är slut, ska kolla om jag kan få på något bredare och högre däck så att jag kanske kan lägga ner lite till :yoparty.
Angående min tidigare tråd så har jag ju fortfarande inte gått över kanten på däcket :rolleyes:, fast den här gången kände jag inte ens att fotpinnen tog i så den fungerade ju inte direkt som känselspröt heller. Får försöka lägga ner den mer och mer lite successivt nästa gång istället för att gå pang på som nu. Nånting har jag iaf lärt mig av detta: häng ut mer :)

Jo jag hade hellre haft lite blåmärken och sluppit reparera cykeln :rolleyes:

Inga problem, trevligt att du frågade. Nä tyvärr inget från vurpan & hade jag fått det så lägger jag inte upp sånt då¨får du sånt privat ifall att. Hade fullt upp att springa över & varna andra då funkisarna var något sena att vifta med flaggan så fota nä.

Tack så mycket :). Jo jag såg inte att de var ute på banan och flaggade öht, å andra sidan var det grön grupp men det ska ju alltid vara någon med som stått flaggvakt tidigare.

Last edited:

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Busbra, tack ödmjukast igen.

Man ser ju nästan kvick ut på bilderna.

/A

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln