Rörken?

Marytwice

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
VFR 750
Handledaren skall ha uppsikt över din körning, behöver alltså inte köra efter dig:)
Jag och min handledare körde i olika grupper:)

Så ta med dig handledaren och kom dit

Det är både roligt och lärorikt

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Taz skrev:
2328550 Det är inga problem för "gubben" att följa med ut på banan, det är faktiskt att rekommendera att han följer med ut och åker samt är med på teorigenomgångarna... men det är ok om han står bredvid också. Man har uppsikt över hela banan från Depån.

//D

Underbart! Tackar mycket för svaren! Hoppas vi ses nångång/några gånger där i sommar =)

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Lotta skrev:
2327413 1715 ska teoripassen hållas......

Mjaaaeee....
Det är väl inte riktigt med sanningen i överensstämmande...

Hela arrangemanget är sagt att börja 18:00. Så har det alltid varit.

Att teoripassen eller registrering/västutlämning har börjat tidigare är helt pga att några av de snälla instruktörer och ansvariga valt att komma dit tidigare.
Detta är dock inget man ska förvänta sig att så alltid sker.

Jag tycker nog vi ska vara tacksamma att det finns så många eldsjälar runt Uppsalatraken som finner tid att komma lite tidigare och att hjälpa oss andra.

//D

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
nån mer från Norrort som ska till Rörken idag?

Hej hopp tänkte höra om det gick å sällskapa med nån till rörken idag, jag bor i täby siktar på att vara där senast 1730

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
ladbol skrev:
2340810 Hej hopp tänkte höra om det gick å sällskapa med nån till rörken idag, jag bor i täby siktar på att vara där senast 1730
Jag ska med i alla fall. Donken UV typ 16:30 ?

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jag åker också !

Donken UV 16:30 är ok för mig!

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Tack till stockholmskillarna som stod bakom i kön vid västutlämmningen. De 45 minutrarna gick lite fortare när man fick skratta lite......

:hej

Thure

Tjoo tjoo
Gick med
30 Jan 2006
Hoj
Kawasaki zx10r 04
Lotta skrev:
2342031 Tack till stockholmskillarna som stod bakom i kön vid västutlämmningen. De 45 minutrarna gick lite fortare när man fick skratta lite......

Varsågod, häftig hoj du körde också :hihi

yodiz

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Hoj
CBR 600 -97
Tackar alla som anordnar och är med. Är kanon skoj, även om man bara fick köra en gång. :)

Tack också för sällskapet från max (ninjorna och de andra), mycket roligt att höra när ni pratar skit. :D

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
:mad:

När måste man vara på plats för att få en väst? Åkt dit två gånger utan att jag fått köra...

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
HansJ skrev:
2342584 :mad:

När måste man vara på plats för att få en väst? Åkt dit två gånger utan att jag fått köra...

kl 1700 har jag hört att det stått folk utan för bommen innan grusvägen och väntat på att bommen ska öppnas......

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
HansJ skrev:
2342584 :mad:

Det hela är ju tänkt att börja kl 18:00, men med tanke på hur populärt det har blivit så bör man nog precis som Lotta säger försöka komma dit en timma innan... hörde rykten om att folk hade varit där redan halv fem igår. Helstolligt... men jäkligt kul att det är såpass uppskattat. Det är ju lite det som får instruktörerna att orka hålla i och komma dit varje kväll...

Jag måste säga att det är förjäkla härligt folk som är där och åker, och det är himla kul att se när deltagarna tar av sig hjälmarna, de är rödmosiga och svetten forsar från ansiktet... men ler, de gör de alla. :tummenupp

//D

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Hoj
ZX9R
Lotta skrev:
2342031 Tack till stockholmskillarna som stod bakom i kön vid västutlämmningen. De 45 minutrarna gick lite fortare när man fick skratta lite......

Tack själv Lotta! var kanon och du körde grymt fint igår :tummenupp ses i kön nästa måndag igen:D

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
Lotta skrev:

Kön va seg, Lotta va go... kul runda.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept