GSXR1100R
The older i get the faster i was
http://w1.404.telia.com/~u40443340/Klantskallen.wmvKetogaN skrev:Pålle - GSXR1100R 0 - 1
http://w1.404.telia.com/~u40443340/Klantskallen.wmvKetogaN skrev:Pålle - GSXR1100R 0 - 1
GSXR1100R skrev:Då stryker vi R-600 filmen från listan då, ni som ville se den kan tacka Pålle
Macho Woman skrev:VI MÅSTE SKAFFA MICK!
Mycket mysko meddelandeStranada skrev:Det kan vi tacka gud för.
GSXR1100R skrev:
Du behöver ha analog in, berätta för kameranasaren vad du behöver så löser det sig.UnderDOG skrev:Kanske lite off topic...
Men vad ska man köpa för en Digital Videokamera som har både möjligheter att få över filmen till datorn och få tilllbaka den redigerade (FW in/out antar jag?) och dessutom har möjlighet att ansluta en Bulletcam eller motsvarande?
Så billig som möjligt och liten och smidig givetvis.
För övrigt: Kanonrulle, nästan proffsigt producerat och redigerat, kunde varit bra mycket bättre ljud, men upplägget och bilden är det inget fel på.
//Anders.
Sorry men jag har lagt kameran på hyllan, hoppas att du gillar rullenXENOMORF skrev:Tack!
Laddar ner nu, kommer med ett omdöme senare...
Förresten, skall vi göra samma grej på SO-finalen också?
Jag lovar att köra fortare och inte flåsa på kameraglaset så att det blir imma!
Han ba å hon ba... jag har en känsla av att vi som är med i cirkusen gillar filmer som denna, men dom som inte är med på banan fattar inte vad som är kul, nästa år så får någon annan filma/klippa, jag ska köra RR istället och ha j-t kulZoulFly skrev:Gryyyymt bra, Micke Många garv blir det och många sköna oväntade klipp hit och dit. Undrar bara vad det är för flång på min kamera...men det är väl nån knapp som har råkats bli intryckt.
Men vad då SNIFFAT LIM???
Det har varit en rolig sommar, nu e det slut på Rookie filmandet.UnderDOG skrev:Inte sluta nu!
Du har ju för fanken reporterröst, passar för intervjuer och dylikt, om det nu är du som snackar bakom kameran.
Du kanske kan bli nästa speaker på Eurosport ;-)
nu ska jag sova, trött pga
GSXR1100R skrev:Han ba å hon ba... jag har en känsla av att vi som är med i cirkusen gillar filmer som denna, men dom som inte är med på banan fattar inte vad som är kul, nästa år så får någon annan filma/klippa, jag ska köra RR istället och ha j-t kul
Generic RR video ja det kan vi väl fixa, vi har ju hela vinten på oss.ZoulFly skrev:Försökte få tag på dig på mobilen idag och lämnade meddelande. Tror du inte att man skulle kunna klippa ihop nån slags promotion-rulle som folk skulle kunna använda sig av för ex. sponsor-presentationer och sånt?
McB skrev:Jagger eller Dundee?
Mattias skrev:Doohan förstås!
Torkel skrev:Guldrulle! Vilket reportageteam! MW och GSXR1.1kR, I salute you!
(Blir det nå'n 250SP film snart nurå???)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|