GSXR1100R
The older i get the faster i was
Med Karen & Apis och andra kändisar www.ketogan.com videos / plain videos
Filmat av Goofy med endast en kamera...
GSXR1100R skrev:Med Karen & Apis och andra kändisar www.ketogan.com videos / plain videos
abstruse skrev:Sekvensen i början är dock helt missvisande, idag ser jag ut som Arnold. Valmers, släng dig i väggen!![]()
GSXR1100R skrev:Med Karen & Apis och andra kändisar www.ketogan.com videos / plain videos
#11 skrev:Kul att se, inte utan att man får gåshud och blodtrycksfall när man ser sin älskade ute på banan, även om det är på film.
Synd att hon var så ringrostig men hon lyckades köra om ett gäng grabbar + # 74 i alla fall![]()
Så här i efterhand ser det ut som abstruse får i en vxl. till på dom sista två varven, bra kört
PS. Var det någon som filmade R1000 racet på karlskoga ??
Mad Moose skrev:Nästa år ska jag starta först och sluta först.![]()
MrGooFy skrev:Jag har inte tankat filmen för jag sitter på modem, är den så skakig som jag tror att den är??
abstruse skrev:....
Vad gäller min egen körning gjorde jag en chrille-start .....
Chrille skrev:Hela loppet var ett Chrille-lopp i det hänseendet att du använde i stort sett hela loppet till att värma upp. Hade du haft attacken du visar de sista varven i dig från början hade Henrik inte orkat hålla emot......eller tänt till så hade ni jagat på dom framför er.
Dom säger att det kommer med rutinen men det vette fan...
Goodstuff skrev:I ditt fall handlar det mest om feghet. Som för mig. apsnusen har som vanligt en jävligt lång startsträcka.
Chrille skrev:Same, same, but different?!?
Feghet eller ej, ska få bukt med det. Innebäör det att jag kör fort när jag är för räddd för att vara rädd?
Halva materialet ligger hos SWT racing, tjata på Fursten/no:1 så vaknar han snartM.H skrev:Vart är R1000 filmen från Åsen då???
Goodstuff skrev:I ditt fall handlar det mest om feghet. Som för mig. apsnusen har som vanligt en jävligt lång startsträcka.
valmers skrev:Du är en feg gubbe, som GSXR1100R. Kanske jag sorterar in under den kategorin också.
valmers skrev:Du är en feg gubbe, som GSXR1100R. Kanske jag sorterar in under den kategorin också.
abstruse skrev:Glömmer aldrig min frustration vad gäller den gode Wejdmark. Vet inte hur många gånger jag klippte han på innern i inbromsningen vid vänsterhårnålen, för att kort därpå bli ifrånåkt av sursuckan på start- och målrakan. Det osade svavel inne i hjälmen då kan jag lova.
Men, han föll på eget grepp. Återigen, stort tack för hjälpen med rengöringen av mina bromsar Henrik, det gav resultat i slutändan och på sida varvet avgjordes det. Ville bara påminna dig om det...![]()
![]()
![]()
![]()
abstruse skrev:Kul! Väcker gamla (?) minnen till liv. Tyvärr visar filmen också vilken superdålig start jag gjorde från andra led.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |