R-600 B-Final Åsen 2003

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Jag är i varje fall karl nog att erkänna det. Det går ju skitfort när folk rejsar, inte jag då men andra. Skitfort är läskigt för då kan man slå sig och det gillar jag inte.
Hur ska detta gå i sommar då :D

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jävligt bra filmat av Peter, måste jag säga. Man ser ju faktiskt vad som händer under hela rejset. Funkar att bara sitta med en vanlig kamera på läktaren. Det blev faktiskt bättre än när det bara är scener från en kurva hela tiden. Fast det funkar bara på Åsen förstås. Men det var otroligt kul att se. Kändes som att man var på plats igen. Åh, du ljuva sommar!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Jävligt bra filmat av Peter, måste jag säga. Man ser ju faktiskt vad som händer under hela rejset. Funkar att bara sitta med en vanlig kamera på läktaren. Det blev faktiskt bättre än när det bara är scener från en kurva hela tiden. Fast det funkar bara på Åsen förstås. Men det var otroligt kul att se. Kändes som att man var på plats igen. Åh, du ljuva sommar!
Och ännu bättre film ska ni få se om Farbror Fürsten behagar att skicka dom dära 2 filmerna till mig nån gång, jag har väntat sedan Augusti...

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
GSXR1100R skrev:
Och ännu bättre film ska ni få se om Farbror Fürsten behagar att skicka dom dära 2 filmerna till mig nån gång, jag har väntat sedan Augusti...

Det har jag också, kom igen då :Bugar

(Ursäkta tjatet GSXR1100R :) )

Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Jag får nästan alltid samma felmeddelande när jag väl har laddat ner dessa filer:

main: no suitable decoder module for fourcc `WMV3'.
VLC probably does not support this sound or video format.

Bara ljudet spelas upp!

:huvet

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nyteknik skrev:
Jag får nästan alltid samma felmeddelande när jag väl har laddat ner dessa filer:

main: no suitable decoder module for fourcc `WMV3'.
VLC probably does not support this sound or video format.

Bara ljudet spelas upp!

:huvet
1. Ladda hem WMP 9
2. Kolla på datasidan där dräller det av länkar till codecs.

Mange77

Den är inte lång, men den är smal!
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Sursucka 1000 & fyrhjuling till grabbarna
typiskt

GSXR1100R skrev:
Vi fick endast filma B-racet, Viasat har monopol på A-racen :(

Med andra ord kommer man aldrig få se sig på tv.... Iaf inte när man leder ett race!!!!!!!!!!!!!! :(

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Scandinavian Opens huvudklasser plus 250SP racet från finalen på Kga finns att köpa på en video från produktionsbolaget som filmade till Viasat Sport.

KMF gick ut med att man kunde beställa videon i höstas. Kanske går att beställa den än? Annars kanske någon har köpt den så man kan få kolla på den ...

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Macho Woman skrev:

Bockar och bugar. :kiss

Syster Yster

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället...
sepahewe skrev:
Vågar man inte gasa blir man ifrånåkt :7peta

Mental note: Hjälp inte ärkefienden före loppet :huvet :huvet

:banana

Jaa du brorsan, vi får nog snacka lite om det här. Det är ju trots allt familjeäran som står på spel! :ajjabajja

Själv hade jag naturligt vis kört otroligt fort, om jag inte varit så vansinnigt upptagen med att sitta på läktaren och utvärdera din körning... :öl

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
Syster Yster skrev:
Själv hade jag naturligt vis kört otroligt fort, om jag inte varit så vansinnigt upptagen med att sitta på läktaren och utvärdera din körning... :öl

Naturligtvis hade du kört otroligt fort och utnyttjat hela kapaciteten i din hoj......... du hade säkert toppat i 108 i slutet på rakan :hihi

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
Vi fick endast filma B-racet, Viasat har monopol på A-racen :(

Nu babblar Gamlot igen. Mange menar A-heatet i Rookie600, inte SS600.

Jag tror att det filmades på Falken också Mange och där var du väl bra med?? :tungan Vi är flera som funderar på hur det står till med kondisen egentligen ...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Nu babblar Gamlot igen. Mange menar A-heatet i Rookie600, inte SS600.

Jag tror att det filmades på Falken också Mange och där var du väl bra med?? :tungan Vi är flera som funderar på hur det står till med kondisen egentligen ...
A finalen i R-600 ligger på www.Ketogan.com under videos, plain videos del 1 samt del 2, jag trodde Mange menade A förarnas rejs :rolleyes:

Dessutom kunde du väl ha hintat Mange om detta istället för att häckla en stackars oskyldig pensionär.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
A finalen i R-600 ligger på www.Ketogan.com under videos, plain videos del 1 samt del 2, jag trodde Mange menade A förarnas rejs :rolleyes:

Dessutom kunde du väl ha hintat Mange om detta istället för att häckla en stackars oskyldig pensionär.

Mange är större än dig. Naturligtvis häcklar jag den minste :tungan

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Mange är större än dig. Naturligtvis häcklar jag den minste :tungan
Alla är större än mig, men inte tjockare :tungan Tråkigt nog så saknas fortfarande 2 av banden ifrån Åsen.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...