R.I.P kruse_

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
det var igår natt som olyckan hände ca 200 meter från mig i en korsning. killen komm med sin 125:a och kolliderade med en väktarbil så hårt att väktarbilen snurrar ett halft varv. han fördes till sjukhus med allvarliga skador sedan avled han några timmar senare.

hoppas att han får ett bra liv efter detta han levt nu..

R.I.P

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
R.i.p. :(
surt när sånt här händer även om man inte kände personen i fråga...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
läste de på mnf förut. jävligt segt.

kan langa lite fakta då. han körde en tzr av okänd orsmod. han körde mot rött och smällde med en securitasbil. bilen snurra ett halvvar = de gick lite fort.

dock har hans närmsta polare börjat spekulera i att dom tror att han inte kört mot rött utan att securitasbilen kört sakta men säkert genom korningen på sin patrullering och inte märkt att de kommer en hoj och killen kör lite för fort och hinner inte reagera.

vilket mkt väl kan stämma. jag har ingen aning. men jag har inte sett bilder från platsen och vet inte var dom bägge parterna kom ifrån och hamnade osv så vill inte uttala mej om det.

säger bara tt det är sjukt segt när sånt här händer. vila i fred

Pontan36

aprilja rajder
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Aprilia RS
Det är när man läser sånthär man inser hur tur jag hade när jag krockade in i sidan på en bil i 60+. Kunde i princip ställa mig upp men jag fick inte för dom runtom. Synd att inte alla har lika tur. Det är verkligen tragiskt när sånt här händer även om man aldrig träffat personen så finns de ju dom som har de som tex familj och vänner som mest troligt inte har de så lätt just nu.
R.I.P

Matteh!

Näee?
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
Mellanhoj vilken?? + Cross
Det är aldrig kul att få höra sånt här, och man tänker mer och mer att man ska köra försiktigare ( iaf jag).
Och med tanke på åldern känns den här nästan hårdare än andra olyckor, riktigt tragiskt detta.

Aja kände knappt han som krocka men jag lider med vänner och familj. Hoppas att du har det bra där du är nu, vila i frid. :( :angel

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
R.i.P

Tydligen två stycken i Delsbo som körde ihjäl sig inatt på cross/Eu-moped

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R6-03 SÅLD
Jättetråkigt att höra om din vän men var bara en tidsfråga innan det hände en olycka så som han körde!

VIF

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
krockade med en bil när han körde ut på cykelbanan utan att se sej för... åkte väl i 20km/h med 30-moppen och han kör på mej rakt från sidan, spricka i foten och kryckor ettpar veckor... jag vill inte ens tänka på vad en krock med 125an skulle få för följder så det blir lugnare och lugnare i varje korsning efter alla olyckor man hör om... (har varit rätt mycket den sista tiden tycker jag? :( )

Ha det bra

Mitofar

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2007
Hoj
-03 Mito ;
Är det nå´n av er grabbar och tjejer som har hört talas om att man ska räkna ALLA bilister som dårar? Eller som älgar om ni hellre vill det. Se er för för f-n, räkna inte med att bilisten ser dig! Take care.......

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept