Under vatten är marginalerna mycket mindre. Kanske han fick kramper och drunknade.Swedie skrev:2432251Riktigt tråkigt, läste det oxå på aftonbladet nyss. Och av en stingrocka. Inte trodde jag de ens var giftiga, men tydligen måste den punkterat honom ordentligt.
Rip!
Det är du det.Markus skrev:2432390Tycker i och för sig vi får hejda sentimentaliteten här nu, den där snubben var ett riktigt jävla värdelöst fördeöme för hur man beter sig i naturen och speciellt då för barn. Kan egentligen inte tänka mig en sämre förebild.
HönaPower skrev:2432353Jag blir så LEDSEN att det finns folk som du...så jävla misslyckad du är känslomässigt..
RIP crazy Aussi!
sEiKo skrev:2432705Det är du det.
Markus skrev:2433177Ja, självklart. Om någon tycker annorlunda stör det inte mig ett dugg, men det vore intressant att veta hur man motiverar att lek med skrik och hopp bland farliga djur är bra för barnen som tittar eller djuren man stressar.
Victor skrev:2433299Visst, han var ju rolig och så. Fast jag förstod aldrig riktigt varför han ville stoppa upp tummen i alla djurs anus. Kanske nån australiensk grej.
Nåja, vi har ju wildboys kvar. Det är ganska skojjigt ochså.
TukTuk skrev:2432778Står väl 20 st andra adrenalin junkies bakom honom som bara väntar på att lyftas fram av kameran.
Oansvarligt att fortsätta sådär utan tanke på familjen.
mikael n skrev:2433339
Med ditt resonemang skulle jag aldrig våga ta med barnen på varken cirkus eller bio.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |