R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Och eftersom vi var först i mål, så borde det betyda att vi var bäst, eller hur? :D

Snarare att ni tjyvstarta minst 10min innan alla andra och så retade ni upp en massa folk som vi fick tampas med :gnissla

Så bäst på tjyvtrick....:blah

:mad: vi pratar INTE om det!!!

Men......hur blev det???? Blev det "knäskrap"??:va

*hukar mig* :D

Nä nu ska jag inte vara dum.....:krama

Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Hihi ingen fara min vän, du kunde ju faktiskt inte hjälpa det :( lätt o svänga fel..

Men om nu vägen gick rätt fram, va tusan skulle du ge dig på o svänga då för, de var väl dumt :va

Skönt att det inte gick värre iaf! :krama

Alla i mitt gåsaled höll sig på vägen men jag vet inte om någon hade en näraskogenupplevelse :va Jag blev bitvis lite nervo... :gnissla

-Tack alla för en go dag i gott sällskap! :Bugar :yoparty

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: VBK

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ingen jäkla GPS i min grupp iheller. Vi Körde På Känn och körde dessutom rätt. Eller ja nästan... missade en liten avstickare på knappt en kilometer :gnissla
Med rapporterna som nu dyker upp blir jag lite lugnare, det var ju vilse trots allt. :tummenupp
En förklaring bara, KPT betyder Karta På Tanken, det enda navigationsinstrument som är approved.

Eller... sextant är också okej men fan vet hur man skall lyckas med det på en hoj. :D

(Nej Krille, det är inte sex-tant jag menar... utan en http://sv.wikipedia.org/wiki/Sextant)

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Med rapporterna som nu dyker upp blir jag lite lugnare, det var ju vilse trots allt. :tummenupp
En förklaring bara, KPT betyder Karta På Tanken, det enda navigationsinstrument som är approved.

Eller... sextant är också okej men fan vet hur man skall lyckas med det på en hoj. :D

(Nej Krille, det är inte sex-tant jag menar... utan en http://sv.wikipedia.org/wiki/Sextant)

Karta :va

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Stenålder ju.. dom där har aldrig funkat det där var nått hokuspokus som man trodde på för Läääänge sen:arsele

Du kör ju efter mossan på träden enligt säker källa:tummenupp

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Vill bara anmärka här att i vår grupp hade vi minsann inte nån GPS.. Och det kanske märktes :D:D

Det är så det ska vara. :) :tummenupp

Hoho, gott folk. Dog tråden helt efter lördagen? :D

Nu är jag åter i varje fall, 1.5 dygn utan internet... Jag trodde ett tag att jag skulle avlida :näsblod

Njae, lite eftersnack har det ju varit. Men lugn bara, snart blir det mer spammande i en tråd nära dig. ;)

:)
The legacy lives on :yoparty

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
BeBe skrev:
Alla i mitt gåsaled höll sig på vägen men jag vet inte om någon hade en näraskogenupplevelse :va Jag blev bitvis lite nervo... :gnissla
Inte i det lugna tempot vi höll. :tummenupp

Det var bara en kurva som var lite överraskande. Men då var det bara att ha is i magen och lägga hojen ännu mer så man slapp hamna i någons trädgård.

(PS. Det hade inget med ditt tempo att göra. Jag lekte gummiband på egen hand för att få lite mer fart i kurvorna. DS.)

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Men om nu vägen gick rätt fram, va tusan skulle du ge dig på o svänga då för, de var väl dumt :va

Skönt att det inte gick värre iaf! :krama

hahhaa så var det inte riktigt, hela gruppen svängde höger på avstickaren när vi egentligen skulle följa väger till vänster ;) sen svängde det lite och gick över ett backkrön, sen tog asfalten plötsligt slut... :va:va

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
sajklan skrev:
över ett backkrön, sen tog asfalten plötsligt slut... :va:va
Sådant är nedrans otäckt :skrämd

Jag höll på att torpedera Palle71 en gång när han stannade i ett vägskäl som plötsligt gick över i grus :gnissla

Kanske läge att tipsa Vägverket om att lägga mer (eller ta bort) asfalt där?

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Snarare att ni tjyvstarta minst 10min innan alla andra och så retade ni upp en massa folk som vi fick tampas med :gnissla

Så bäst på tjyvtrick....:blah
Bäst på något i varje fall :banana
Men......hur blev det???? Blev det "knäskrap"??:va

*hukar mig* :D

Nä nu ska jag inte vara dum.....:krama
Försent:rolleyes:

Kan meddela att även aste körde fel en gång. Trots att han har två stycken gpser på hojen :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning