R1:04:a på blocket 79900 kr om den var sann?

//Danne//

stödhjul till r1:a köpes omgående !!!
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
R1-03, Super minis-04 och Peugot fox super sport rr
Blondie skrev:
Skönt att folk äntligen inser vad Yamahan e värd!!!!!!

Vill man ha en hoj med bra andrahandsvärde köper man en HONDA:)

Men vill man ha en hoj med kvalitet :7peta så köper man r1-02 å framåt...så det så :tungan

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Eller så är fifflar-Frasse i farten. Han kanske har en skumrask firma som importerar nya hojar. Skiter i moms och avgifter. Sen får den stackaren som köper hojen en smäll något år senare på 20.000 för Skattemyndigheten vill ha sina pengar.

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
:)

WestW skrev:
Eller så är fifflar-Frasse i farten. Han kanske har en skumrask firma som importerar nya hojar. Skiter i moms och avgifter. Sen får den stackaren som köper hojen en smäll något år senare på 20.000 för Skattemyndigheten vill ha sina pengar.

Låter lite mer logiskt...

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Det hela var ganska intressant och kul ändå med annonsen

R1 racer skrev:
Någon mer som uppmärksammade annonsen på blocket?
Vem blev den lyckliga ägaren till en R1 04:a , 138 mil för 79900 kr på blocket.se?.
Om den var sann eller ej kan man grubbla över men idag fick jag tag i killen.
R1 SLUPMAS BORT (Dock är annonsen borttagen nu)
Fredag 21/1 kom där in en annons på en importerad R1:04 från Holland (köpt på Elmers i Holland,finns Elmers i Holland?,hittade inte något sådant företag när jag sökte) den var dock 3 mån gammal och var redan svenskregad.Säljes pågrund av nytt hoj köp (snacka om att ångra sej he he).Där medföljde 2 hjälmar samt nån GPS navigator utrustning. Pris 79900 kr.
Transport kan ordnas till hela landet.Ring ej efter kl 15:00.
Ja annonsen var lite märkligt skriven som tex hojen släpptes 2 nov 2004 (stämmer ju inte riktigt och även om han mena när han köpt den skulle han ha gasat 138 mil i garaget? då den konstigt nog var 3 mån gammal).

Sönd 23/1 var annonsen ändrad och då stod där även ett tel nr som var omöjligt att komma fram på och sedan på kvällen avstängt.

Snorkigt svar fick man även när man maila första gången,inget tel nr osv fick man då heller.
Långt om länge fick man tag i snubben idag,den är SÅLD.....tack för den..när man maila och ringde,för hoppfull vara man ändå även om man inte trodde på det hela riktigt.
Annonsen var i Båstad i Skåne.
Ja om den nu var sann så kan nog den nya ägaren skratta sig lycklig för de 79900 kr fattigare men en hoj rikare.

Det hela var ganska intressant och kul ändå med annonsen och inte minst sagt skumt.
Först står det Henke i annonsen,nästa gång den är ändrad står det Andersson
och e-mailet Rune Johansson.Annonsen inlagd i Båstad.
När jag somsagt väl får tag i killen så säger han såld.Nån min senare provar jag o sms:a killen som annars var ganska omöjlig att nå,la då ett bud på hojen och fråga om den vara kvar.....visst den är kvar (jaha jaja tänkte jag så då passar det plötsligt o den är kvar).
Fick sms:at lite till varandra och där jag fråga vart man kunde komma o se hojen,tjo hej den stod i Malmö,nära o bra fast annonsen var inlagd i Båstad :confused: .Kan jag kolla på den då?,just nu var han dock i Luxemburg och kommer hem måndag morgon.Men ingen annan som kan vissa den då? nä bara han som har nycklarna till garaget tydligen.Jaja,kan jag få reg nr på hojen då?,man vill ju ändå vara på säkra sidan o kolla upp lite,nä det gick inte för den skulle svenskregistreras in på tisdag.Hm vad var det för snorkigt svar då jag fick i mailet om att det står även i annonsen att den är svenskregistrerad,detta stämde ju knappast.
Nu sönd provar jag o sms:a,svaret jag fick:Såld.....hm är han inte i Luxemburg och kommer hem imorgon.
Nä jag grämer mej inte,det enda jag retar mig på att detta är en stor jävla lögnhals för det är inte mycket som stämde från början i annonsen o hans sätt men kul var det ändå.

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...