andjim
Ny medlem
Så sant som de e sagt,måste väl finnas nån anledning varför rettan e dyrare än gixxern
Rossis lön..?..
Så sant som de e sagt,måste väl finnas nån anledning varför rettan e dyrare än gixxern
Ha ha ha,ja d e väl såRossis lön..?..
Köp en ZX-10R istället. Klart den vassaste och roligaste litershojen i år.
vad är en turkhoj??
...
(jag vet inte om min bromsvätska har kokat ett par tre gånger eller om jag har något annat fel, men mina funkar typ EN (1) hård inbromsning, sen tar handtaget längst in)
...
Åååå shit gubben... Du har INTE kört K7 det hör jag det... Jag har kört ALLA årets sporthojar och Kawwan är rent jävla SLÖ. 04-05 av ZX10R är betydligt vassare än årets modell.
R1 eller K7 det är en smaksak, båda är snabba som fan, K7:an är lite vassare, men det kompenseras väl av andra saker så som bromsar (jag vet inte om min bromsvätska har kokat ett par tre gånger eller om jag har något annat fel, men mina funkar typ EN (1) hård inbromsning, sen tar handtaget längst in), fjädringen duger bra på gata och för er som inte visste det, den ÄR justerbar.
Lycka till med ditt val av suersporthoj, men välj en K7 med bra bromsvätska och stålomspunnet.
PS, min gammla ZX-12R i orginalskick var snabbare med rullande start mellan 50-300 km/h än R1 -07...
Så sant som de e sagt,måste väl finnas nån anledning varför rettan e dyrare än gixxern
Vi har kört både R1 -07 och ZX-10R -07 i sommras och Kawan gick bättre och känndes sportigare enligt mig än R1:an som totalt saknar gasrespons och bottenvrid. Jag har aldrig kört K7 men K5 och enligt de tester jag läst är saknar K7 det sköna bottendraget som K5 och K6 hade.
PS, min gammla ZX-12R i orginalskick var snabbare med rullande start mellan 50-300 km/h än R1 -07...
Jag har aldrig kört K7 men K5 och enligt de tester jag läst är saknar K7 det sköna bottendraget som K5 och K6 hade.
PS, min gammla ZX-12R i orginalskick var snabbare med rullande start mellan 50-300 km/h än R1 -07...
Köp en Sukka.
Yamahan är så jäkla tråkig och vanlig.
Vi har kört både R1 -07 och ZX-10R -07 i sommras och Kawan gick bättre och känndes sportigare enligt mig än R1:an som totalt saknar gasrespons och bottenvrid. Jag har aldrig kört K7 men K5 och enligt de tester jag läst är saknar K7 det sköna bottendraget som K5 och K6 hade.
PS, min gammla ZX-12R i orginalskick var snabbare med rullande start mellan 50-300 km/h än R1 -07...
Ja men testa o montera bort katalysatorn som sitter på k7 o inte K5/K6 så ska du få se på grejer
Ja tror hayabusan tar din zx-12r 50-300
Man sitter illa på suckan och kvalitetskänslan är sisådär. Kommer i håg när K1rna kom, då var det skeva gaffelben hit och dot medans inte ett packboxbyte ens på yammas gafflar rapporterades.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |