r1 2:an "hackar"?

MaP

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
Kiruna
Hoj
Retta-99
Är 99% säker på att det är samma låda men bättre drev i 00/01 lådan, gjorde premiärturen idag med min nya låda... Yehaw! :tuttar

Fan va sur man blir... här sitter man med en låda som ska rasa på en så man inte törs dra på och så får nått annat jävla lycko fara ut o gasa :gnissla

Nä hoppas att lådan rasar på premiärturen så behöver jag inte sitta här o dricka öl o tycka synd om mig själv:död

Näh skoja bara grattis och kör så det ryker från bakdäcket.:tummenupp

Förresten bytte du alla gafflar?
 

Chicken driver

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Home sweet home
Hoj
Risbrännare
Hej alla olyckliga orett ägare om ni vill ha ett tips så köp en riktig riskokare istället ???????
Skramlasaki sur X9R samma årsmodel så e problemet löst ...................
Sorry lite för mycket malt hoppas du får i ordning den .. no hard feelings kunde bara inte låta bli
 

MaP

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
Kiruna
Hoj
Retta-99
Hej alla olyckliga orett ägare om ni vill ha ett tips så köp en riktig riskokare istället ???????
Skramlasaki sur X9R samma årsmodel så e problemet löst ...................
Sorry lite för mycket malt hoppas du får i ordning den .. no hard feelings kunde bara inte låta bli

Nähh då bli man ju bara omåkt av alla finniga tonåringar på kvarteret med sina trimmade compacter och mt-5:eek:r

Hehe efter ännu mer malt
 

MaP

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
Kiruna
Hoj
Retta-99
Nähh då bli man ju bara omåkt av alla finniga tonåringar på kvarteret med sina trimmade compacter och mt-5:eek:r

Hehe efter ännu mer malt

Nänu jävlar ska här skruvas.... har fått tag i en komplett låda+ lite annat för en thousing nu behöver jag bara lite packningar o annan skit så ska jag börja riva isär.
Nog kan man väl använda powersilikon som packningsmassa? funkar ju på lastbilar...:tummenupp
 

Max©

pannkaka
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Karlstad
Hoj
R1
Nänu jävlar ska här skruvas.... har fått tag i en komplett låda+ lite annat för en thousing nu behöver jag bara lite packningar o annan skit så ska jag börja riva isär.
Nog kan man väl använda powersilikon som packningsmassa? funkar ju på lastbilar...:tummenupp

HAHAHAHA! Jag gjorde precis samma sak och svor att köpa yammas packningsklister nästa gång, men gjorde samma igen...det går men det är ett jävla kladd när halvorna ska ihop. Köp packningsklister ffs! Det är det värt.

Lycka till med skruvandet!! :tungan

PS; 35 mil inspirerad körning på krokvägar, ska ut imorgon på en lite längre tur och än så länge så lirar lådan fiiiiiiint :tungan
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top