R1 2007 Stulen i Gnosjö

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10
Hoppas dom hittar det aset som tog den... J:s hoj kommer nog inte tillbaka.. Iaf inte hel.. Hört att många sporthojar som blir stulna fraktar och säljs utomlands med fake chassinr.
Tur att han hade försäkring iaf...
:kulspruta asen

gnällhoj.com

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
I landet där döden kommer som en befrielse
Hoj
fyra st nästan nya
Polisen tog en lithauisk liga "i skåne tror jag" med trettio nerplockade crossar "mest"
och det skall tydligen inte vara den enda ligan ... enligt en källa som jag känner i vilnius
så man skall hålla koll på reg skyltar från baltikum .est. .lt. .li.
sen är det väl ett antal f.b.b oxå och en del inhämska begåvningar

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Polisen tog en lithauisk liga "i skåne tror jag" med trettio nerplockade crossar "mest"
och det skall tydligen inte vara den enda ligan ... enligt en källa som jag känner i vilnius
så man skall hålla koll på reg skyltar från baltikum .est. .lt. .li.
sen är det väl ett antal f.b.b oxå och en del inhämska begåvningar

Man blir ju lite misstänksam så fort man ser en halvrisig skåpbil av lite större modell med nån "baltikummisk" regplåt...

tubo_jt

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
ZX9R 99 "såld"
Samma natt så försökte några killar stjäla ett släp från Shell i Gnosjö men blev bortskrämda.
Killarna som försökte stjäla släpet på shell var i 25 års ådler och en av dom var lång och smal, dom åkte i vinröd kombi.

Finns 2st Vinröda volvo kombi i limmared som ägs av killar som jag vet har hållit på med icke lagliga grejer.Den ena kan inte köra mopped och den andra har STORT grönt garage vid järnvägen (mitt emot Martin Karlsson bygg).
Den killen har haft 4hjulingar Rettor,RR,och en del crossar (mycket motor intr) vad jag fick höra idag..Kanske du borde åka till Limmared och kolla,,Han har även lite mindre däck firma i Garaget åk dit prata däck med killen och kolla om du ser din hoj,,, mvh Jackob

obs kan ha fel men jag hadde kollat om min var bort och släppet hittas i limmared???? :va

Ondketchup

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
KTM RC8R -11
Finns 2st Vinröda volvo kombi i limmared som ägs av killar som jag vet har hållit på med icke lagliga grejer.Den ena kan inte köra mopped och den andra har STORT grönt garage vid järnvägen (mitt emot Martin Karlsson bygg).
Den killen har haft 4hjulingar Rettor,RR,och en del crossar (mycket motor intr) vad jag fick höra idag..Kanske du borde åka till Limmared och kolla,,Han har även lite mindre däck firma i Garaget åk dit prata däck med killen och kolla om du ser din hoj,,, mvh Jackob

obs kan ha fel men jag hadde kollat om min var bort och släppet hittas i limmared???? :va

Är nog bud på att samla ihop en gäng o åka ut o kolla:mad:

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...