Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Wiseguy skrev:2290546Lackera den svart eller flytta in den i cutsen. Bakom motorn funkar också, det borde finnas plats för en liten flaska där.
Min riktigt gamla R1:a med svartmålad kylvätskebehållare.
Är det inte enklare att lossa båda gaffelbenen och sänka ned dom lite i styrkronan.Demp@ skrev:2294303sedan behöver jag göra distanser för mina styrfästen för mitt fatbarstyre tar i dom skruvarna på gaffelbenen så det måste fixas ikväll med.
sen undrar jag ifall det är någon som vet hur fan jag ska göra med den kabelhärvan som går till lyset, tutan och blinkers den e ju också för kort eller finns det kanske lite mer kabel gömt under tanken... hur har ni andra gjort med den?
jo jag vet skit illa skrivet. sitter på jobbet och trycker ner lite iaf....
Första försöket så lämnade jag en liten lucka där jag inte lackerade för att se nivån av vätska. Lackerade senare över även den.Demp@ skrev:2290567såg nice ut men jag kan inte få fram hur behållaren ser ut på din. den e ju typ osynling. du har ingen annan bild lite mer snett framifrån så som denna bild.
Demp@ skrev:2294303
sedan var jag också och skulle försöka hitta en längre kopplingsvajer vilket var omöjligt för min handlare.. "nej jag vet inte hur långa dom är. kan inte kolla upp det du får beställa en av mig och betala passar det inte så får du ändå köpa den... "
abethebabe skrev:2296412den blir snygg
Hornet_600 skrev:2296427Mmmm...men det är liiiite för "det ska va billit, borra kronor osv"... köp kit så du kan bygga ordentligt eller ge fan i det.
Hornet_600 skrev:2296427Mmmm...men det är liiiite för "det ska va billit, borra kronor osv"... köp kit så du kan bygga ordentligt eller ge fan i det.
imaster skrev:2297248Det går väl precis lika bra att köpa en ny styrkrona original om han nu skulle bygga tillbaka den, spelar det nån roll?
OnT: Snyggt jobbat, få se lite mer bilder nu..!
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|