Jag har nästan läst hela tråden men undrar....när kom insprutning på R6? Var det 2003?
Japp, 2003 stämmer!
Och när kom det till R1 ? samma år?
Någon som har ett elektroniskt elschema till R1-00??
Tack på för hand
Tja alla.. Köpte en ny R6:a idag och måste bara säga att fyyfan vilken hoj, smidag som fan men samtidigt rätt bra klös, snygg också hehe.. Glad som fan idag körde iaf en 9-10 mil fast det var svinigt kallt ute och blåste massor, kommer bli en grym sommar dethär!! Skåål alla
Robban
Tja alla.. Köpte en ny R6:a idag och måste bara säga att fyyfan vilken hoj, smidag som fan men samtidigt rätt bra klös, snygg också hehe.. Glad som fan idag körde iaf en 9-10 mil fast det var svinigt kallt ute och blåste massor, kommer bli en grym sommar dethär!! Skåål alla
Robban
Robban
Robban,
Ser att du går från R1 till R6, märker att de flesta gör tvärtom. Vad är det som gör att du väljer R6:an istället för R1:an?
/D.
Jaa man kan väl säga att jag började från fel ände .. Rettan var ju min första hoj, hade bara kört mc i 5 dagar (övningskörning + uppkörning) när jag fick kk och köpte retta direkt, tycker det är en kul och snygg hoj, men ledsnade lite då min låda började låta konstigt..
Bestämde mig lite snabbt för att köpa ny hoj och valde mellan R1 å R6, och kände att jag ville ha en mer lättsvängd, lättare, smidigare hoj osv.. Därför föll valet på R6:an och ångrar mig inte en sekund!!.. Iofs var min R1:a gammal å så, men det går inte att jämföra smidigheten mot R6:an, mer lättkörd hoj får man fan leta efter, sjukt kvickstyrd och rolig, och vilket chassi & bromsar, jag är toknöjd
Så tyckte jag iaf.. Sen är det klart att en ny R1:a är ju mer smidig osv än min gammla var, men tror ändå R6:an passar mig bättre
Robban
göttans! den kommer du att vara nöjd med =)
en -07 va? =)
Henken skrev:Skoj!
Själv fick jag dit nya däcken & drivpaketet på plats med hjälp av en polare. Hela hojjen känns som ny! Framdrevet var grymt sletet
Scorpion.se skrev:Ah, 2006/07 R6, snyggare hoj finnas faen inte...
Sugen på och ta en tur?
PMa mig...
Det är bara att gratulera!!!
Jag är också lite sugen på en R6:a men är lite orolig för att jag kommer att sakna vridet (har nu 105 Nm på bakhjulet). Å andra sidan älskar jag högvarviga hojar som är lätthanterade.
/D.
Jepp 07 med 0 mil på mätaren
fan va gött !
riktigt rolig maskin detta =)
har bara hunnit köra 300 mil med min -06
men helt underbara kurv maskiner =)
väntar på en kuts som borde dyka upp nästa vecka.
Ja var ju hur kul som helst..
Har du en röd/vit? Gillar den färgen allså, riktigt snyggt med polkahoj ..
Jepp den var ju grym i kurvorna, så jäkla kvickstyrd, och kanoninställningar på chassit redan orginal tyckte jag .. Kuts är riktigt snyggt, vart köpte du den, orginal eller? Kostade?
Robban
japp det är en röd/vit
japp inställningar funkar bra som dom är orginal.
det är en beg kuts som jag fått tag i. tror dom kostar runt 1200:- nya.
sitter det någon kuts på din?
har ett arrow slipon med, men inte monterat än =)
Fan va trevligt , Kuts och
Du får gärna skriva en liten recension av ljudet i Arrow burken när du provat den också, vore kul att höra hur den låter..
Robban
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |