Holmgren
Ny medlem
undrar hur bra man syns när man blinkar, om man har det så.
Känns lite osäkert!
Känns lite osäkert!
Det är snyggt, men det är viktigare att synas.Want a R1 skrev:undrar hur bra man syns när man blinkar, om man har det så.
Känns lite osäkert!
Kay skrev:Var ute i förgår och gjorde några wheelisar som jag släppte ner i 180 knyck, sjuukligt stabilt tack vare denna underbara grej!
Ett MÅSTE för alla med retta!
Fin hoj, ska vi byta?Chirre skrev:
FUBAR skrev:Fin hoj, ska vi byta?![]()
måste va den snyggaste färgen av alla på R1Chirre skrev:
Stoppsladd skrev:Vill oxå va me leka!!!![]()
Nåra bilder på min röda fara en R6-03a
som jag för övrigt är jäkligt nöjd med![]()
Kay skrev:Vad toppar era rettor? Jag gjorde ett seriöst toppfartsförsök igår och fick upp min i 275 igår på mätaren, borde den inte göra mer än så, på mätaren i vart fall? Jag hade en tröja över skinnstället, kan det göra mycket för o dämpa farten?
Vad har ni fått upp era i enligt mätaren?
EZrideR skrev:ÖÖÖÖööökejj... jag kommer upp mot 283 (igår) med min R6a.. så kolla din hoj.. kanske nåt fel på gasen..![]()
Gottis skrev:268 idag men visseligen motvind men tycker det är mer än nog för en r6:a![]()
EZrideR skrev:ÖÖÖÖööökejj... jag kommer upp mot 283 (igår) med min R6a.. så kolla din hoj.. kanske nåt fel på gasen..![]()
kurre3 skrev:156 idag faktiskt!Sen blev det ingent kul när den segar som den segaste råttan för att klättra bland talen på mätaren så jag slutade gasa..
Ball med strypt!![]()
Det funkar faktiskt ändå, men tråkigt att man bara har en centimeters spel på gasen. Visste inte att det skulle bli så som strypt. Är det alltid så??? Why??
![]()
wonderwizard skrev:jag har pressat min ett par ggr, men aldrig kommit upp i mer än 256 med min.
eller har ni extrema glädjemätare kanske ?![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |