EZrideR
Adios Westtrafik
Det står faktiskt "R1/R6-tråden" så jag får väl vara med...
Har letat länge efter en sådan tråd så bra initiativ
Har letat länge efter en sådan tråd så bra initiativ
SISU skrev:hm.. http://bikersneed.se tar runt tusenlappen för dessa sk. "No cut" klumparna..[/SIZE]
Bikersneed har en styrdämpare oxå - Daytona - för 2700:-. Någon som vet om det är bra prylar?
/geek
rapidgeek skrev:SISU skrev:hm.. http://bikersneed.se tar runt tusenlappen för dessa sk. "No cut" klumparna..[/SIZE]
Bikersneed har en styrdämpare oxå - Daytona - för 2700:-. Någon som vet om det är bra prylar?
/geek
hmmm hur kommer det sig att ju nyare årsmodell hojen har desstu dyrare reservdelar blir det???
Styrdämpare till en R6a 99-02= 2795 03-04=2895
Kay skrev:-Bättre sent än aldrig!
Sjukt snygg undertray må jag säga... Ruskigt fräck!!
FUBAR skrev:Bra iniatitiv
Köpte min r6 i nov (tror jag det var) det e min första hoj så jag svarar mer än gärna på avancerade teknik och mekfrågor
zache skrev:Har du kört någon annan hoj än den innan då?
Murra skrev:Tjena på er alla, jag får ta och slänga upp en bild jag med köpte hojen i december så jag har tvärr inte hunnit med ngn riktig provtur eller en hunnit ta en riktig bild för den delen...
Tack o hej
Så sant såKay skrev:Tror att hans smiley modell "gnisslar med tänderna" talar om att det var en gnutta ironi kring hans uttalade kunskaper.
Jag tog en 200m tur på julafton med min, det e allt jag körtKay skrev:-Frustrerande va??
Jag har kört 10 min med R1an, och den står inte ens i mitt garage fören om 10 dagar!
Tänkte ju börja köra till jobbet snart! 1 km, men vafan... fett ju.
ps. Fin R6a!
SnyggAkesson skrev:Min 01:a, minus den gula fula lappen på framstänkan.
bjangobe skrev:hej, jag undrar om det finns ngn köpguide lr speciellt man ska tänka på om man vill köpa sig en R1 från 01-03, vill juh oxå vara med o leka med de stora pojkarna i sommar
Murra skrev:Tjena på er alla, jag får ta och slänga upp en bild jag med köpte hojen i december så jag har tvärr inte hunnit med ngn riktig provtur eller en hunnit ta en riktig bild för den delen...
Tack o hej
FUBAR skrev:Bra iniatitiv
Köpte min r6 i nov (tror jag det var) det e min första hoj så jag svarar mer än gärna på avancerade teknik och mekfrågor
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|