Ah, sorry, är ju inte så bra på Skåne. Än!
Än Planer på att flytta söderut monde? Kanske närheten till knutstorp som lockar
Ah, sorry, är ju inte så bra på Skåne. Än!
Tackar så mycket för tipsen ! nä det är sant missljud är rellativt svåra att ta över nätet men ska köra in till en handlare, finns ju även lillemans mc i lund, har närmst till honom iaf. eller lindströms motor har bättre mekare?
Kommer garanterat att fråga mer när de dyker upp något! hoppas slippa problem bara! där e ju iaf 4 år garanti kvar på hojen då den inte togs i bruk förrän förra året
Än Planer på att flytta söderut monde? Kanske närheten till knutstorp som lockar
X-up e smygskåning.
han har sommarhus uppe vid landskronatrakten
Yes får låta någon lyssna på den i helgen då !
Jag hade en R6 -08 ifjol och jag hörde ett tickande eller rasslande ljud kring 4000 varv men verkstadskillen hörde inget onormalt och sa att det ljudet förmodligen är kamkjedjan som hörs. Inget onormalt i det iaf. Men låt någon lyssna på din, jag vet ju inte om det är samma missljud
Då vart man åter igen hojförare har inte kört sen 2005 köpte idag en R1 2006 Black
Var iväg hos en mc handlare idag och han hörde inget konstigt. men har spännt kedjan och smörjt den så tror att det mesta av "missljuden" är borta
Hade samma problem med min hoj i början, "va f*n är det som låter" tänkte jag. Jag spände kedjan och den var ok, MEN jag kollade bara kedjan på ett ställe, när hojen stod still, sen kollade jag slacket hela vägen på kedjan genom att rulla fram hojen i 30cm intervaller tills hela kedjan gått runt. Dår var den alltifrån, för slak, för hård och lagom beroende på vilket ställe man kollade. När jag bytte kedja var den jämn runt om. Så ett tips är att kolla så den inte är allt för spänd på något ställe nu.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |