R-Sickan
Guest
Kay skrev:Fan vad flashigt kåpglas! Skulle passa förträffligt med min lila best! Vad är det för "modell?" Ididium?
Den duger.... jag har sett sidan var man köpa sådana.
Ska försöka hitta den igen.Återkommer.
R-Sickan
Kay skrev:Fan vad flashigt kåpglas! Skulle passa förträffligt med min lila best! Vad är det för "modell?" Ididium?
BadGirl skrev:Hejsan! Ja det var väldigt manligt på denna tråd. Får väl hoppa in med lite kvinnlig fägring & visa upp mina 2 ögonstenar! En R1´a & en R6´a har jag i min ägo, passar väl utmärkt i denna tråd! Ha det!
BadGirl skrev:Hejsan! Ja det var väldigt manligt på denna tråd. Får väl hoppa in med lite kvinnlig fägring & visa upp mina 2 ögonstenar! En R1´a & en R6´a har jag i min ägo, passar väl utmärkt i denna tråd! Ha det!
Exup skrev:Min,inget speciellt:
Vet inte,har inte frågat dom hehe.Men den syns väldigt bra bakifrån faktist.Kay skrev:Hur är polisen med placeringen på din skylt? Ser så cleant ut...
R-Sickan skrev:Den duger.... jag har sett sidan var man köpa sådana.
Ska försöka hitta den igen.Återkommer.
R-Sickan
här har du bara beställa o montera under 500kr med frakt..Kay skrev:Fan vad flashigt kåpglas! Skulle passa förträffligt med min lila best! Vad är det för "modell?" Ididium?
Fina hojjarBadGirl skrev:Hejsan! Ja det var väldigt manligt på denna tråd. Får väl hoppa in med lite kvinnlig fägring & visa upp mina 2 ögonstenar! En R1´a & en R6´a har jag i min ägo, passar väl utmärkt i denna tråd! Ha det!
SISU skrev:här har du bara beställa o montera under 500kr med frakt..
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=25623&item=7948238998&rd=1&ssPageName=WDVW
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...tem=4520908642&category=35590&sspagename=WDVW
Har haft 2 st r1r och ingen a dom har druckit olja, en anledning till att dom kan dricka olja beror på att dom inte är inkörda ordentligt!!!Mr_666 skrev:Varför dricker R1 så mycket olja för om man jämför med andra maskiner??
Jag Tog kort nu i oktober, och köpte hoj R1, men har ej provat den, ganska jobbigt, måste vänta tills våren kommer.
Kay skrev:Ah, mikket bra! Tack!
Dock lite skraj o köpa grejer över E-bay, då det finns rätt många skräckexempel på affärer som sneat.
ZXRMANNEN skrev:He he min lilla vakthund på jobber, lite svårt att få henne sur när hon precis har slaggat plus att hon löper nu, fan dom blir såååå sega då!
bam skrev:handla över ebay tror jag många e rädda för bara för att det snackas för mycket om de få affärer som går snett...
i det här fallet ser det ut som båda säljarna e seriösa med bra betyg från många så e nästan hunndra på att de går o lita på..
Kay skrev:För all del. Hade dock varit lättare om det fanns i sverige! Men den som söker finner, ska leta på.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|