X-up skrev:
Jepp har kollat där. Men den mörk gråa finns ju inte med där eller är jag färg blind
X-up skrev:
Draco Dorminens skrev:2060137Jepp har kollat där. Men den mörk gråa finns ju inte med där eller är jag färg blind
patexxx skrev:2052547Tänkte höra om ngn har något bra tips på vad man ska ha för drevning på en r1 för att man ska kunna leka på 2:an utan att slira på kopplingen. Får ut min nästa vecka med en ny koppling. Kan man typ behålla det lilla drevet och bara byta det bakre eller slits det ojämnt då och gärna ngnt tips på bra ställe.
Göken skrev:2062699Någon som vet vem återförsäljaren till Micron är här i sverige?
Ingen som vill sälja ett Helsystem eller ett slipon till mig?
freding skrev:2071287Nån som vet om de verkligen e nån annan skillnad än artikelnummer på slip-on R6 -02 och -03?
tittar man på suzuki, så passar ett bolt-on till en 600 -00 även en 1000 -04 rakt av, fastän de ska vara olika... olika artikelnummer för att kunna ta olika priser... 1000cc och nyare ska vara dyrare... detta gäller ganska många delar på hojen har jag sett, så yamaha är väl inte dummarre tänker jag då?!snowball skrev:2071329Det borde det vara, slip-on som passar -02 passar även -99,-00 och -01. Medan slip-on som passar -03 bara passar -04 (ev. -05). Skulle alla dessa vara samma innebär det alltså att ett slip-on till R6 är samma för -99 till -04. Så är nog inte fallet, utan det är skillnad mellan -02 och -03.
freding skrev:2071340tittar man på suzuki, så passar ett bolt-on till en 600 -00 även en 1000 -04 rakt av, fastän de ska vara olika... olika artikelnummer för att kunna ta olika priser... 1000cc och nyare ska vara dyrare... detta gäller ganska många delar på hojen har jag sett, så yamaha är väl inte dummarre tänker jag då?!
Sniper skrev:2071349Uppdaterad bild på pärlan..
peter R1 skrev:2071419Läcker... ska du verkligen sälja av den?
Antar att det är samma som på 01:an.micke.r skrev:2072434Hrm..
Japp, då var det dags igen. Efter vintern kommer våren, och ibland glömmer man . Jag undrar, jag menar.. "Jag har en kompis som undrar"...
Vilken är dämpning respektive returdämpning på bakdämparen (Original R1 -00)
(Min bruksbeskrivning är på Tyska , och det är besvärligt att skilja på zugstufendämpfung och druckstufen-dito)
/ Micke
Tobbe (R1) skrev:2072454Antar att det är samma som på 01:an.
Hälsa din "kompis" att den övre skruven är till kompressionsdämpningen och den undre till returdämpningen.
Eller så tänker du helt felTRoos skrev:2071449Jag har 48T på bakdrevet vad tror ni skulle passa fram, 16, 17 eller 18? vad är det orginal egentligen ? om man tar större fram så blir väl motorcykeln starkare right ? och större bakmotsvarande orginal så går den fortare?
mvh tomas
Håller med dig ibörjan att det skiljer sig en hel del och svaret på att de skulle byta modell är ju att även de som har kvar sitt gamla slipon behöver köpa nytt DVS mer försäljning för dem.snowball skrev:2071408Saken är den att -03:an skiljer sig en hel del från -02:an, är egentligen en helt annan cykel. Annan motor, annan ram o.s.v. Därför passar nog inte en -02:as slip-on på en -03.
Kan inte svära på att det är så här, du har en poäng i det du säger. Varför konstruera om alla delar då du kan käna grova pengar på att använda gamla koncept.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |