HanneZ
Avställd
Han har kört gata han med.2Wheeldrive skrev:Hej jag heter Oscar och jag är jätteduktig på att köra! Fråga mig om allt
Jag kör 250 på inhängat område
Han har kört gata han med.2Wheeldrive skrev:Hej jag heter Oscar och jag är jätteduktig på att köra! Fråga mig om allt
Jag kör 250 på inhängat område
Jag brukar inte göra personliga påhopp men du borde faktiskt ha stannat i sandlådan och fortsatt diskutera vems pappa som e bäst.2Wheeldrive skrev:Hej jag heter Oscar och jag är jätteduktig på att köra! Fråga mig om allt
Jag kör 250 på inhängnat område
Olof Eriksson skrev:(fast egentligen är nog det här inlägget onödigt, för de flesta skakar nog på huvudet över hur du gör bort dig)
2Wheeldrive skrev:Så less på idioter som kör mopeder på bana och inte har nån rutin på vägen Bana är inhängnat och tryggt! Bantorsk Har du ens Mc-kort?
R-1000 skrev:Förlåt pappa, det är säkert lika tryggt att köra gr´s blysläde som en r6 om man bara tänker efter när man kör.
Jag sa att en nybörjare bör börja med en 600c istället för 1000ccc!!! Om du inte har läst i tidigare inlägg i tråden så är det ditt problem! Förresten varför funderar dom på att höja åldern på tung mc-kort Varför är 1000cc hojarna mer iblandade i krasher än 600cc Kul att se vilka idioter det finns här på forumet Detta gäller Rsv-r oxå!Olof Eriksson skrev:Jag brukar inte göra personliga påhopp men du borde faktiskt ha stannat i sandlådan och fortsatt diskutera vems pappa som e bäst.
När man väl varit på en bana inser man vilket vansinne det är att åka runt på gatan. Hoppas du vaknar upp innan du är i statistiken såväl.
(fast egentligen är nog det här inlägget onödigt, för de flesta skakar nog på huvudet över hur du gör bort dig)
2Wheeldrive skrev:Jag sa att en nybörjare bör börja med en 600c istället för 1000ccc!!! Om du inte har läst i tidigare inlägg i tråden så är det ditt problem! Förresten varför funderar dom på att höja åldern på tung mc-kort Varför är 1000cc hojarna mer iblandade i krasher än 600cc Kul att se vilka idioter det finns här på forumet Detta gäller Rsv-r oxå!
Det beror nog också lite på hur fort man kör på bana också, hur stor skillnad man upplever mellan de två.Nicko@K.A.P skrev:Men att som många påstår att R6:an är såååå mkt smidigare på bana är inget annat en lögn.
Visst diffar det men inte till den grad som många vill tro.
2Wheeldrive skrev:Jag sa att en nybörjare bör börja med en 600c istället för 1000ccc!!! Om du inte har läst i tidigare inlägg i tråden så är det ditt problem! Förresten varför funderar dom på att höja åldern på tung mc-kort Varför är 1000cc hojarna mer iblandade i krasher än 600cc Kul att se vilka idioter det finns här på forumet Detta gäller Rsv-r oxå!
Men snälla du Det rullar mer 600r än 1000cc till att börja med! Sen om du har msn så kan jag ju skicka över en film när jag drar mot lite 600r med min K5a så får du se om det är skillnad eller inte Visst dagens 600r går utav helvete,,, Men dagens liters hojar väger lika lite som en 600:a men har 50hk merSuomalainen skrev:På dig låter det som att en 600 är en push dakota och R1 har 300hk, titta på lite siffor så ser du att det skiljer inte många tiondelar i acc tex. Kör du inte med huvet så kör du ihjäl dig lika lätt på båda, diskussionen är löjlig.
Räknas inte R6 som tung?
Kan det vara för att beståndet av 1000 är bra mycket större än 600?
Verkligen kul att se vilka muppar det finns, visst är det!
2Wheeldrive skrev:Men snälla du Det rullar mer 600r än 1000cc till att börja med! Sen om du har msn så kan jag ju skicka över en film när jag drar mot lite 600r med min K5a så får du se om det är skillnad eller inte
Vad bråkar vi om egentligen??? Svara på min fråga... Är en 1000cc farligare än en 600:a för en nybörjare eller inte? jag orkar inte ens diskutera nå mer! Nej nu drar jag fan till lappens i hedemora och käkar en chickeybits med mos!Suomalainen skrev:Jasså, de banträffar jag vart på så har 1000cc dominerat i alla grupper. Om man ska skilja på just 600-1000 sport, för det finns ju en hel drös med andra slags hojar.
Skillnad är det, men inte som du försöker beskriva. Och du tror att det är den skillnaden i acc som gör hojen skitfarlig - from som ett lamm?
2Wheeldrive skrev:... Varför är 1000cc hojarna mer iblandade i krasher än 600cc ...
Hej jag heter hannez och kör en gammal sur R1a. Jag brukar oxå köra på inhängnat område och tror att jag är valentino rossiHanneZ skrev:För det är sånna som du som prompt måste ha 1000 cc för dom läst om dom i nya bike. "Hej jag är bäst o vet allt o kör fortast..."
Olof Eriksson skrev:Det beror nog också lite på hur fort man kör på bana också, hur stor skillnad man upplever mellan de två.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|