Tack allihopa för hjälpen och för alla upplevelser och kommentarer om dessa två hojar. Efter många dagars tänkande lutar åt en R1 av nyare modell. Den jag sålt var en 01a. Blir väl en 04 eller en 05. Det är bara att börja jaga på en sån
jag älskar att köra fort på kurviga vägar, tycker det e skitkul att slanga & gör det så ofta jag har möjlighet till det
kör även en del i stan... pendlar till jobbet
skulle jag då sälja min R1:A & köpa en Duke ? Absolut inte.. jag gillar det lilla extra som R1:an har.. oavsett hur stor busfaktor SD har.
allt handlar om smak... det e väl en jävla tur det
"...jag funderar på att ligga med alla killar som har en sådan!"
Jag älskar att köra fort på kurviga vägar, tycker det e skitkul att slanga & gör det så ofta jag har möjlighet till det
kör även en del i stan... pendlar inte till jobbet
Skulle jag då sälja min SDR & köpa en R1a ? Absolut inte.. jag gillar det lilla extra som SDR har.. oavsett hur mycket effekt en R1a har.
allt handlar om smak... det e väl en jävla tur det
Fast till Folkes försvar så var det ett otroligt fint arbete han gjort med packhållaren.
Sup Duke:n är så jävl snygg att jag funderar på att ligga med alla killar som har en sådan! Och jag har trots allt chey liksom!
Så köp den!
Vi kan göra en deal (förutsatt att cheyen är snygg). Du får låna min hoj några timmar och jag får låna cheyen.. Ok? Du kan skicka bilder på ligget via PM så hör jag av mig om det är intressant.
Var det inte du som bevisade med din Superduke att just guldvingen är överflödig?
Jag ber om ursäkt om jag blandar ihop dig med någon annan men jag fick för mig att det var du som skickade på jätteruta och packväskor på din SD. Detta är förövrigt jävlarimig illegalt i större delar av den civiliserade världen!
Lyckas du inte skaffa en egen chey med en sådan hoj så måste du vara vanskapt på nått vis och jag har svårt att tänka mig min brud med nått missfoster, så tack men nej tack.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|