Nicotin
Guest
Hmm funderar på en sån men jag vet inte om det är värt alla lusentappar det kostar att försäkra den...
Bushojjen skrev:2599232Hmm funderar på en sån men jag vet inte om det är värt alla lusentappar det kostar att försäkra den...
*Jonte* skrev:2599550Kostar bara en tusenlapp + sju hundralappar!! Och då får man en HELFÖRSÄKRING!
Nåt bra ska det vara med att fyllt 30 barre !!
*Jonte* skrev:2599550Kostar bara en tusenlapp + sju hundralappar!! Och då får man en HELFÖRSÄKRING!
wonderwizard skrev:25996181700:- för helförsäkring ? i månaden då eller ?
Jonte VSB R-T skrev:2598026Jag är skit besviken på min. Inget drag i den. Obekväm, ful och grymt överskattad.
Som sagt du skulle frågat först.
GT4-R skrev:2600260ja vad är det för bolag? själv är man 33 och har 10 års erfarenhet som mc-lärare(trafiklärare) om det nu ger nån rabatt
Blå R1 skrev:2598238Det beror på!!!
Själv hade jag tänkt gå från värstinghojar till ökenracers så..
Bland sportmotorcyklar är den jättetrevlig men det är nog lite svårt att åka Dakar på den..
De kan du glömma... alla här vet att en snabb bil är så jäfla mkt snabbare än alla våra sporthojar är tillsammans.... framförallt en halvslö standard tusen.GT4-R skrev:2598233
men men.sen ska det jämnföras i sommar om denna hoj drar en snabb bil från 100 och upp..
GT4-R skrev:2601427Hur mycket drar en sådan hoj i soppa om man ligger i ca ca150?
Hanzzon skrev:2601490Soppa är väl den minsta kostnaden på hojen så har du råd med det andra så är det inga problem..
runt 0,7-0,8 L ca kanske
Bushojjen skrev:2599830Hörru Jonte, nu får du tipsa mig om vilket bolag du har som får sånna underbara försäkringskostnader....!!!
wonderwizard skrev:25996181700:- för helförsäkring ? i månaden då eller ?
fezt skrev:2601024De kan du glömma... alla här vet att en snabb bil är så jäfla mkt snabbare än alla våra sporthojar är tillsammans.... framförallt en halvslö standard tusen.
Och om bilen dessutom är supertrimmad av kalle kanin på "supermkt hästar AB" så blir du totalt förnedrad....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|