GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kom ut och gasa nu, var tog alla Kinamoppar vägen, alla kan väl inte ha gått sönder
Vi är på gGSXR1100R skrev:Kom ut och gasa nu, var tog alla Kinamoppar vägen, alla kan väl inte ha gått sönder
GSXR1100R skrev:Kom ut och gasa nu, var tog alla Kinamoppar vägen, alla kan väl inte ha gått sönder
Vad kan va viktigare än 3 timmar på RH?jtds skrev:kommer om jag hinner...
GSXR1100R skrev:Vad kan va viktigare än 3 timmar på RH?
??????????Fattar nollreklam nisse skrev:kanske att få riktiga mek tips av Kung Brutto
GSXR1100R skrev:3 timmars fakiråkande idag, ingen vurpa denna gången men duktigt ont i fotlederna och ryggen, gamla bettan funkade hela tiden
sammysampa skrev:Men du fick sett en vurpa på nära håll
Fyra stycken som vurpade mitt framför mig, Omkullbergs vurpa va bäst, han bromsade sig förbi mig rätt in i däcktraven, kul att jaga dig va det.sammysampa skrev:Men du fick sett en vurpa på nära håll
Det gick inte att hålla fullt i den kurvan, har du ont idagMeli skrev:Ja och en på lite längre håll (mig)
GSXR1100R skrev:Fyra stycken som vurpade mitt framför mig, Omkullbergs vurpa va bäst, han bromsade sig förbi mig rätt in i däcktraven, kul att jaga dig va det.
GSXR1100R skrev:Det gick inte att hålla fullt i den kurvan, har du ont idag
kajlyl skrev:när e nästa?
Gipsväggen är ganska hårdMeli skrev:Ja jag har lite ont men det är ingen fara!
Det var värt ett försök iallafall.. hade jag lyckats så hade man tagit in mycket tid där... Kanske lite tråkigt att komma för snabbt då det är en hårnål efter den också
GSXR1100R skrev:Gipsväggen är ganska hård
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |