R1Monstret skrev:2535823Oooohhhh, Lilla Nyköping får lite uppmärksamhet i den stora världen..
Nyköpingspolisen har väl ett rykte om sig att vara extra duktiga på att sätta dit fartsyndare?! Kul att dom fick bita i det sura för en gångs skull
Jag visste att du innerst inne verkligen vill vara präktig och tillhöra oss moraltanter*DanTheMan* skrev:2536146Jag tycker det e rent förjävligt att man kör så där på allmän väg
Tänk på oss som kör laglydigt.Vi ska inte behöva få en massa skit för att andra kör som idioter.
Fahrer skrev:2534991"Farligt nära", måste vara dagens skämt
Tror knappast att killen som körde hojen "blåste förbi över 200", snarare fes förbi i 140.
Vet med säkerhet att jag och många andra hade agerat på samma vis som killen i filmen med tanke på att man blir utan lapp + 4000kr fattigare om man stannar.
Tacka det nya bötessystemet för det...
Wheels skrev:2536470Kan inte spela upp filmen! Saknas nån "codec" i Media Player. Vad behöver jag göra för att fixa detta. någon?
Nu funkar ljudet men fortfarande ingen bild!!
Jag bor inte i Nkp så det är nog inte mig du brukar vinka påvikto000 skrev:2534818Ahh då är det dig som jag brukar vinka åt fin hoj, med fin ljud
(jag som brukade åka den svarta suzukin med goretex-ställ)
när jag tänker efter så kanske du borde lacka om hojen, finns ju bara en som ser ut som din i nyköpingstrakterna och det är din.
//Stenberg
årsmodell -02t-quick skrev:2534792fan vad hett men har inte mcsnutarna mer att sätta emot? är dom inte snabbare än så så tänker jag aldrig stanna vilka var hojarna? gixxer 1000 03-04?
Kameran har varit monterad periodvis, oftast för att filma race med en kompis och så har den fått sitta till nästa tvättning ifall något spontanrace skulle dyka upp.-PLM- skrev:2534554Härlig rulle. Råkade du bara ha kamerorna på eller var det medvetet? Iskallt i vilket fall!
Så sant, så sant!bmwjohan skrev:2536242det går bra mycket snabbare än 140. det ser alltid långsamt ut när man filmar körning på motorväg. 200 ser ut som 100.
RR_06 skrev:2536732Farbrorblå på mc hade nog inte så mycket koll på läget... ,skulle gärna vilja se hans min
Fist Woman skrev:2537497och jag som försökte lära dig att köra försiktigt när vi övningskörde för typ bara ett år sedan.
Somliga utvecklas snabbt.
Jag vet att Ove (som körde polismotorcykeln) hann se ditt regnr...
Att ingen har frågat kanske är för det redan står på minst två ställen till i tråden vad låten heter.NSR_Martin skrev:2538784Har läst igenom tråden men vad jag såg har ingen frågat vad låten heter...
Så.... Vad heter låten?
I övrigt en riktigt bra film!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024