andersbrink
hasenfrasen
Rickar skrev:2549863... väx upp, kör hoj, ha kul, RÄJSA PÅ BANA
Amen!
Rickar skrev:2549863... väx upp, kör hoj, ha kul, RÄJSA PÅ BANA
Det ger inte samma kick och snabbt på bana kan ju alla köra.Rickar skrev:... väx upp, kör hoj, ha kul, RÄJSA PÅ BANA
Och en bling bling K6YZFRRGSXZX1000RR med toppad plan och vinkelslipsslitna knäpuckar!sandstream skrev:På gata krävs ett speciellt psyke.
Väx upp själv istället, och läs vad som står istället.Rickar skrev:2549863Tänker inte vara moraltant men:
.bla...bla...bla...
Detta var hela mitt inlägg.War-psycho skrev:2540889Fick mig att tänka på en av filmerna från en viss svartklädd förare, där polisbilen orsakar en kollision med en annan bilist i sin iver att hänga med "skurken".sir-väs skrev:2540864Men däremot polisbilen som är på väg ut framför den röda bilen borde ju ta en funderare på vad de håller på med. Den röda bilen börjar ju väja för att inte köra in i polisbilen.
Det var väl inte därför de var där får man ju hoppas.
Blåljus & siren betyder att man påkallar fri väg, inte att hela världen stannar upp så polisen kan göra vad som helst.
Man eliminerar ju inte alla trafikanters stoppsträcka bara för man slänger på blåljusen.
Men omdöme är tydligen inget krav för att bli polis.
Okidoki...Rickar skrev:2550316En liten förklaring och, eftersom jag tydligen var otydlig, en liten ursäkt...
I de första 5 styckena refererar jag till ditt inlägg...
I sjätte stycket börjar jag med en allmänt hållen term: Intressanta diskussioner
... och därefter syftar jag på "körifrånbängentrådar" i allmänhet här på SH.... inget personligt mot dig eller ditt inlägg. OK?
sandstream skrev:2550091Det ger inte samma kick och snabbt på bana kan ju alla köra.
På gata krävs ett speciellt psyke.
Toyboy skrev:2534971är det inte jobbigt att börja varje ord med stor bokstav!?
IronMike skrev:2563312jag vill se mer!! har ni inga fler sköna klipp från sommaren?
prova átt öppna i ett annat program!!!! Så jävla bra film!!! MER!Krickan4 skrev:2551699Musiken är helt okej men jag får ingen bild
Som mest där i slutet var det lite drygt 260 på mätaren. I övrigt var det inte många sekunder där farten var över 200, gick verkligen smidigt och smärtfritt. Jag har helt i onödan varit rädd för snutbågar under en massa år. Så känns det i alla fall.rBy skrev:2578815Tjock najs rulle!
Vilken topphastighet kom du upp i?
Såg inte som att du var upp i 240+, om man gämförde med bilarnas hastighet?
Ialf skön rulle, ryser fortfarande i kroppen!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|