Hej!
Jag går och letar efter bättre boende och transport när jag är iväg och åker på bana.
Landar på begagnat med 15-20 k mil gissar jag. 2008-2015 sådär. En skåpbil med högt i tak, L2H2.
Är det någon som är väl bekant med automatlådor på Sprinter, Crafter och Master?
Har ju läst någonstans att de lådorna krånglar mycket?
Både Sprinter och Master har ofta en sådan. Men hur illa är det egentligen?
Någon med insyn?
Hjälper det att köra på något visst sätt vi växlingar för att spara på grejerna om de är känsligare? (Det är ju inte med racebussen jag skall tävla...)
Jag går och letar efter bättre boende och transport när jag är iväg och åker på bana.
Landar på begagnat med 15-20 k mil gissar jag. 2008-2015 sådär. En skåpbil med högt i tak, L2H2.
Är det någon som är väl bekant med automatlådor på Sprinter, Crafter och Master?
Har ju läst någonstans att de lådorna krånglar mycket?
Både Sprinter och Master har ofta en sådan. Men hur illa är det egentligen?
Någon med insyn?
Hjälper det att köra på något visst sätt vi växlingar för att spara på grejerna om de är känsligare? (Det är ju inte med racebussen jag skall tävla...)