Honken är inte så dålig när det kommer till kexchoklad fast då skall det vara med mörkchoklad.
Ja man är ju finsmakare
fast jag äter ju aldrig sånt egentligen, är bara RJ som har dåligt inflytande på mig!
Honken är inte så dålig när det kommer till kexchoklad fast då skall det vara med mörkchoklad.
Någon har fått för sig att jag äter kilovis med kexchoklad när det vankas bankörning, det hela är naturligtvis ren och skär lögn...Vad är hela grejen med kexchoklad? Gott är det iaf!
[YOUTUBE-ID]9q7ntYNhlN0[/YOUTUBE-ID]Någon har fått för sig att jag äter kilovis med kexchoklad när det vankas bankörning, det hela är naturligtvis ren och skär lögn...
För en som inte är så bevandrad, vad är en Orange Box?Fuck, jag beställde nyss Half Life 2 - The Orange Box... hoppas jag inte får den imorrn, kommer sitta dag som natt och nörda =/
Äh The Orange Box innehåller:För en som inte är så bevandrad, vad är en Orange Box?
Låter som en tändbox till en KTM!
BTW, vilken färg har första halvan, Half Life 1?
Ja, jag är en trött småbarnsförälder...
Jaha, det är ett spel!Äh The Orange Box innehåller:
- Half Life 2
- Half Life 2: Episode One
- Half Life 2: Episode Two
- Team Fortress 2
- Portal
Jag är bara ute efter Episode One och Two
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=58076&lang=se&subsite=games&&ref=
Ja nu börjar det närma sig. Racefilmen från Anderstorp håller på att renderas som bäst så den kommer att vara väldigt färsk när ni får se den ikväll på klubben!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|